logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۰۹۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

حضور تیمی از زنجان در لیگ دسته 2 کشور به توسعه این ورزش در استان کمک می‌کند/ دیدار استاندار زنجان با مهدی تاج برای توسعه فوتبال در زنجان

حضور-تیمی-از-زنجان-در-لیگ-دسته-2-کشور-به-توسعه-این-ورزش-در-استان-کمک-می‌کند-دیدار-استاندار-زنجان-با-مهدی-تاج-برای-توسعه-فوتبال-در-زنجان-

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: حضور تیمی از زنجان در لیگ دسته 2 کشور ه توسعه این ورزش در استان کمک می‌کند.

علی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه ورزش استان برای خرید یک تیم در لیگ دسته 2 اظهار کرد: استاندار زنجان تاکید دارند که یک تیم دسته دومی با بازیکنان بومی تشکیل شود که در این زمینه مکاتبات لازم با فدراسیون فوتبال انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال برنامه ریزی برای دیدار رئیس فدراسیون فوتبال با استاندار زنجان در راستای توسعه ورزش فوبتال در استان هستیم، ابراز کرد: با خرید امتیاز یک تیم دسته دومی این تیم را در استان تشکیل خواهیم داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه بعد از خرید این امتیاز به دنبال اسپانسر خواهیم بود، عنوان کرد: دستور استاندار زنجان تشکیل تیم با بازیکنان کاملا بومی است که در جلسات خصوصی که با ایشان در مورد چگونگی اجرای این دستور بحث خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در صورت نیاز به تقویب این تیم بحثهایی را هم خواهیم داشت، ادامه داد: هنوز ارزیابی نهایی در مورد هزینه تیم دسته دومی برای زنجان انجام نشده اما با پولی که آقای استاندار برای این امر اختصاص دادند، می‌توان این تیم را تشکیل داد.

خلیلی با بیان اینکه خرید این تیم به توسعه ورزش فوتبال در استان کمک خواهد کرد، گفت: به طور یقین رشد فوتبال به توسعه اقتصاد در استان نیز کمک خواهد کرد و از طرف سبب ایجاد نشاط و شادابی در بین جوانان می‌شود.

وی بیان کرد: استاندار زنجان یک فرد کاملا ورزشی بوده و پیگیری برای خرید یک تیم فوتبال برای استان این امر را نشان می‌دهد.

به گزارش موج رسا؛ استاندار زنجان دو میلیارد تومان برای خرید تیم دسته دومی اختصاص داده تا ورزش و جوانان پیگیر خرید این تیم برای استان باشد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر