logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۰۹۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

اروپایی‌ها هشدار ایران درباره تعهدات برجام را جدی بگیرند

اروپایی‌ها-هشدار-ایران-درباره-تعهدات-برجام-را-جدی-بگیرند
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اگر اروپایی‌ها عکس‌العمل مناسبی در قبال تعهدات برجامی ایران نداشته باشند، قطعا ایران اقدامات اساسی‌تری انجام می‌دهد.

به گزارش موج رسا; محمدعلی پورمختار عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به 2 اقدام اخیر ایران درباره تعهدات در برجام، اظهار داشت: اقدامات ایران کاملاً در جهت مصالح و منافع مردم و کشور است.

 
وی با تأکید بر اینکه ایران نمی‌تواند در مقابل بد‌عهدی‌های طرف‌های مقابل در برجام منفعل باشد، افزود: ما منافع کشور و مردم را مد‌نظر داریم و باید اقدامی انجام دهیم که تأمین‌کننده منافع ملی‌مان در این معاهده باشد.
 
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تأکید بر اینکه تصمیم اتخاذ شده مبنی بر کاهش سطح تعهدات برجامی، تصمیم نظام است، ادامه داد: تصمیم اتخاذ شده در شورای عالی امنیت ملی، تصمیم همه اجزاء نظام است و در این باره وحدت رویه وجود دارد.
 
پورمختار تصریح کرد: در صورتی که اروپایی‌ها عکس‌العمل مناسبی داشته باشند و تصمیم عاقلانه و منطقی اتخاذ کنند، متعاقبا منافع همه در برجام تأمین می‌شود، در غیر این صورت، به طور قطع ایران اقدامات اساسی‌تری انجام خواهد داد و مسئولان اروپایی باید این هشدار را جدی بگیرند.
 
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان با بیان اینکه اروپایی‌ها تا‌کنون هیچ اقدام مثبتی برای حفظ برجام انجام نداده‌اند، خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها در فرصت 60 روز که ایران تعیین کرده باید اقدامات عملی انجام دهند، هزینه‌های حفظ برجام از این پس به عهده اروپایی‌ها است.
 
منبع: تسنیم،

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر