logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۰۹۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

جنگ نظامی القای بزدلان داخلی است/شکست های آمریکا در برابر ایران جنگ نظامی را منتفی می کند

جنگ-نظامی-القای-بزدلان-داخلی-است-شکست-های-آمریکا-در-برابر-ایران-جنگ-نظامی-را-منتفی-می-کند

امام جمعه ابهر گفت: برخی بزدلان در داخل به جنگ روانی دشمن که راه اندازی جنگ نظامی علیه نظام اسلامی است،دامن می زنند.

حجت الاسلام جعفر رحیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;، اظهار داشت: امروز یکی از مهمترین کارهای دشمن ایجاد شکاف و جدایی میان نظام و مردم است اگر چه این طراحی نشان دهنده حماقت آنها است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام این نظام و مردم را چهل سال آزموده اند و می دانند که این دو جدا شدنی نیستند،افزود: هنگامی که صحبت از تقوا می شود،در واقع در یک معنا تقوا به معنای مراقبت از خود در برابر دشمن است که ضروری است در برابر حیله های دشمن هوشیار بوده و ضمن عدم اعتماد، از سهل انگاری و سستی پرهیز کرد.

امام جمعه ابهر با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص پروژه نفوذ دشمن،بیان داشت: از دیدگاه ایشان دشمن همواره به دنبال ایجاد فشارهای اقتصادی، روانی و عملی است.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه اهداف فشار اقتصادی کاملا مشخص است، ادامه داد: اما در زمینه جنگ روانی دشمن به دنبال اهداف خود است که برخی بزدلان در داخل نیز به این جنگ روانی دامن می زنند.

وی با اشاره به اینکه حمله نظامی مورد نظر دشمنان نبوده و جرات به راه انداختن چنین جنگی نیز ندارند، افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند:" هزینه تسلیم شدن به مراتبا بیشتر از مقاومت و ایستادگی است".

امام جمعه ابهر با اشاره به شکست های متعدد آمریکا در برابر عزم ملت ایران و نظام اسلامی، افزود: در طول چهل سال گذشته آمریکا شکست های متعددی از جریان مقاومت خورده است و به همین دلیل جرات حمله نظامی به ایران را ندارد.

حجت الاسلام رحیمی یادآور شد: ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی نه تنها وجبی از خاک کشور را به دشمن نداد بلکه پیروز این میدان نیز شد.

وی تسخیر لانه جاسوسی، شکست در طبس، کودتاها و ناکامی در جنگ تحمیلی را نمونه هایی از شکست آمریکا در برابر اراده ملت ایران عنوان کرد و گفت: در جریان افغانستان، عراق، برکناری بشار اسد، طرح تابستان داغ،جنگ علیه یمن، فلسطین وشکست توطئه ها در فتنه 88 از دیگر نمونه های شکست آمریکا در برابر نظام اسلامی است.

امام جمعه ابهر گفت: عملیات روانی جنگ نظامی از شکست آمریکا ناشی می شود و نباید عده ای در داخل کشور به این موضوع دامن بزنند.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه در حال حاضر فصل یقه گیری و تسویه حساب های سیاسی نیست، ادامه داد: امروز فصل مجاهدت برای مقابله با برنامه های دشمنان است.

وی ایران اسلامی را دارای موجودیت، هویت و تمدن بسیار غنی عنوان کرد و گفت: باید برای دفاع از این هویت جریان ساز با انتظام در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت کرد.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه اگر کسی به دنبال ایجاد چالش و ذهنیت در عملیات و جنگ روانی دشمن بوده و در راستای حرکات،اقدامات و نقشه های دشمنان گام بردارد،باید مواخذه شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر