logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۰۹۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

موضع گیری دولت در خصوص اقدامات آمریکا قاطع بود/ کسی در انتخابات تماشاچی نباشد

موضع-گیری-دولت-در-خصوص-اقدامات-آمریکا-قاطع-بود-کسی-در-انتخابات-تماشاچی-نباشد

استاندار زنجان گفت: دولت موضع گیری قاطعی در خصوص اقدامات آمریکا اتخاذ کرد.

به گزارش موج رسا;  فتح الله حقیقی امروز در جلسه تمهید و تنفیذ پیام مقام معظم رهبری با حضورر استاندار زنجان، اظهار داشت: ستادی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پیام نوروزی مقام معظم رهبری با حضور مدیران و نخبگان استان زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه باید دید چگونه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پیام نوورزی را عملیاتی کرد،افزود: مجمع اتاق فکر جوانان استان زنجان به منظور ارج نهادن به تلاش جوانان و افزایش ارتباط آنها،تشکیل شده است.

این مسئول با اشاره به برگزاری انتخابات مجمع جوانان استان زنجان، گفت: هفته گذشته این انتخابات با حضور 600 جوان برگزار و از این تعداد 95 نفر به عنوان کاندیدا انتخاب شدند.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در این انتخابات هیچ مشکلی به وجود نیامد و پس از بررسی آرا،نتایج اعلام می شود.

حقیقی ادامه داد: در سال جاری از همه مدیران خواسته شده است علاوه بر فعالیت های روتین،پنج کار موثر که دارای نتیجه باشد، به عنوان نقشه راه هر دستگاه اجرایی در استان اعلام کنند.

وی افزود: در خصوص تکریم عملی ارباب رجوع نیز باید برنامه جامعی دیده شود که در این خصوص نظرات مردم نیز جمع آوری می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه اقدامات دستگاه های اجرایی باید از سوی مدیران ارائه شود،افزود: اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی در نمره عملکرد آنها موثر است.

استاندار زنجان با اشاره به موضع گیری قاطع دولت در خصوص اقدامات آمریکا و اروپا، افزود: باید در چنین شرایطی به مقاوم سازی اقتصاد کمک کرد.

حقیقی با بیان اینکه از برنامه های هئیت اندیشه ورز در خصوص بهبود اقتصاد استفاده می شود، افزود: تسهیل صادرات و واردات از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه محسوب می شود.

وی ادامه داد: در حوزه اقتصاد مقاومتی از ذی نفعان در جلسات استفاده و تصمیمات لازم در هر حوزه گرفته می شود.

استاندار زنجان بیان داشت: همایشی با حضور زنجانی ها تاثیرگذار که در پایتخت فعالیت دارند، به زودی در استان زنجان برگزار می شود.

حقیقی با بیان اینکه باید در انتخابات همگان شرکت کرده و کسی تماشاچی نباشد، افزود: باید همه ارکان انتخابات به نحو مطلوبی اجرایی شود.

وی برضرورت استفاده از تجربه چهل ساله در خصوص انتخابات تاکید کرد و گفت: برای مبارزه با فساد باید جامعه آرام باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر