logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۰۹۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

عزت و اقتدار ملی در سایه حفظ روحیه انقلابی است/ اصناف و بازاریان با مردم منصف باشند

عزت-و-اقتدار-ملی-در-سایه-حفظ-روحیه-انقلابی-است-اصناف-و-بازاریان-با-مردم-منصف-باشند

امام جمعه زنجان با تاکید بر حفظ عزت و اقتدار ملی گفت: عزت و اقتدار ملی در سایه حفظ روحیه انقلابی است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، با بیان اینکه از اول پیروزی انقلاب یکی از نقاط حساس دشمن برای شکست و از بین بردن انقلاب ستون خیمه انقلاب که همان ولی فقیه است بود، اظهار کرد: دشمن از ولی فقیه و اختیارات و جایگاه ولایت وفقیه احساس خطر می کند.

وی با اشاره به اینکه در دهم رمضان، 71 سال پیش به عنوان روز نکبت در تاریخ جهان اسلام ثبت شده است، افزود: در اثر توطئه انگلیس مکار و بی عرضگی کشورهای اسلامی مدعی اسلام منطقه در چنین روزی رسما اسرائیل اعلام موجودیت می کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در 10 رمضان رژیم اشغالگر اسرائیل در فلسطین مقدس اعلام موجودیت می‌کند،عنوان کرد:  بیش از 70 سال است که این رژیم غاصب جنایت، آدم کشی غارت، ایجاد آشوب و ناامنی در منطقه ایجاد کرده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه رئیس جمهور احمق آمریکا که کاملا منکر صهیونیست است بیت المقدس را به عنوان پایتخت اسرائیل اعلام کرد و یادآور شد: کشورهایی که ادعای اسلامیت دارند در این راستا به سردمداری سعودی مسلمان کش در پشت صحنه سازش کرده اند.

وی افزود:  تنها کشور و رهبر اسلامی که در مقابل این اقدام بیش از 60 سال مردانه و جوانمردانه اعتراض کرده و ایستاده است امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود که در تاریخ جهان اسلام یک برگ افتخار است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه طبق بیان قرآن کریم سکوت در مقابل ظلم ظالم، سازش جهنم در آخرت و نکبت و ذلت در دنیا را به همراه دارد، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید فراوانی کرده‌اند اگر در مقابل گفتمان خودمان که همان استقلال‌،آزادی و جمهوری اسلامی است ایستادگی کرده ایم به انقلاب ارزش قائل شده عزت و قدرت حفظ می شود و در سایه این گفتمان است که بیداری اسلامی در جهان اسلامی تشکیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده اند هرکسی چه سهواً چه عمدا باعث شود روحیه انقلابی در جامعه تضعیف شود خیانت کرده است، گفت: تضعیف روحیه انقلابی خیانت به تک تک مردمی است که 40 سال برای مبارزه با استکبار و غرب متحمل مشکلات مادی و معنوی زیادی شده اند لذا این اقدام تضعیف روحیه انقلابی مصداق حق الناس است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه باید چارچوب گفتمان امام(ره) با روحیه انقلابی حفظ شود و تمدن اسلامی 50 ساله آینده با روحیه انقلابی ایجاد شود، عنوان کرد:عزت و اقتدار ملی فقط و فقط در سایه حفظ روحیه انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه در مقابل تهدیدات دشمن فقط با روحیه انقلابی می توان ایستاد، تصریح کرد: حفظ ساختارو تشکیلات انقلاب با حفظ روحیه انقلابی و تبعیت از رهنمودهای رهبری امکان پذیر است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده اند دشمن در برابر ما آرایش جنگی گرفته وباید ملت ایران در این مورد مقابله به مثل کند، افزود: طبق فرمایشات رهبری باید در مقابل آرایش جنگی دشمن ملت ایران هم آرایش مناسبی بگیرد وهمه مسئولان آحاد ملت و افراد توانا و نخبه که درهر زمینه مشغول به کار هستند با احساس مسئولیت و آمادگی وارد میدان شوند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب هوشیار و بیدار هستند و در مواقع حساس راهنمایی های لازم را به رجال مملکت، مسئولان، قوای سه گانه، امت حزب الله ،حوزه های علمیه،دانشگاهها و همه مردم بیان کرده اند، گفت: ما باید حواسمان جمع باشد مخصوصاً در این آرایش جنگی محرومان و فقرا را فراموش نکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه بازاریان انصاف و رحم را رعایت کنند تا خداوند هم به شما رحم کند، تصریح کرد:  قطعا انصاف را رعایت کنید برکت خواهد دید.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه اعتماد به آمریکا از اول اشتباه بود، خاطرنشان کرد:هر موقع در مقابل دشمن ایستادگی کرده ایم دشمن عقب نشینی کرده است.

وی با بیان اینکه کاش یک سال پیش که ترامپ از برجام خارج شده بود ایرام هم از برجام خارج می شد، یادآور شد، رهبر معظم انقلاب با خارج شدن غرب از برجام فرموده اند اروپا هم دست کمی از آمریکا ندارد و عهد شکنی آنها بارها مشاهده شده است.//ع

انتهای پیام/

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر