logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۰۸۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان خبرداد

تشکیل گروه های پشتیبان برای فروش دستاوردهای بانوان/ حذف باورهای نادرست،موجب تقویت عزت نفس بانوان می شود

تشکیل-گروه-های-پشتیبان-برای-فروش-دستاوردهای-بانوان-حذف-باورهای-نادرست،موجب-تقویت-عزت-نفس-بانوان-می-شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان از تشکیل گروه های پشتیبان برای فروش دستاوردهای بانوان زنجانی در سال جاری با انعقاد تفاهم نامه خبرداد.

 

ماهرخ بلوری امروز در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: از ابتدای سال جاری برای راه اندازی گروه های پشتیبان به ویژه برای فروش دستاوردهای بانوان در استان زنجان تفاهم نامه ای با اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان منعقد شده است.

وی بیان داشت: در مناطق کم برخوردار به ویژه در دو منطقه گروه های پشتیبان تشکیل و کارآفرینان حمایت می شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال در شهر زنجان در مناطق کم برخوردار این طرح به صورت پایلوت برای این گروه ها اجرایی می شود تا حمایت های لازم را انجام شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان افزود: با راه اندازی فضای مجازی توسط انجمن زنان کارآفرینی اطلاع رسانی جامع و گسترده تری در خصوص تولیدات بانوان مناطق کم برخوردار انجام می شود.

بلوری برضرورت آگاهی بانوان از توانمندی ها خود تاکید کرد و گفت: باید با حذف باورهای نادرست به تقویت خوش بینی و عزت نفس بانوان در جامعه کمک کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: چهارمین دوره از آموزش های اجتماع محور در حوزه تاب آوری و ارتقای توانمندی زنان و خانواده در استان زنجان برگزار شده است.

بلوری گفت: ارزیابی ها از طرح های گذشته نشان می دهد که درخواست های بسیاری برای ادامه دار بودن این طرح ها ارائه شده است.

وی بیان داشت: در مجموعه هایی همچون خوابگاه های دانشجویی و بند نسوان استقبال از اجرای این طرح خوب بوده است.

این مسئول افزود: ضروری است از محل اعتبارات فرهنگی در سال 98 با توجه به اینکه این طرح آزمایش شده و نتایج و خروجی کاربردی دارد مبلغی هم به این مسئله اختصاص یابد تا استمرار یابد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر