logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۰۸۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول بسیج سازندگی استان زنجان خبرداد

پرداخت 35 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان زنجان

پرداخت-35-میلیارد-و-500-میلیون-تومان-تسهیلات-اقتصاد-مقاومتی-در-استان-زنجان

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به ارائه تسهیلات برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سطح استان زنجان گفت: 35 میلیارد و 500 میلیون تومان برای این طرحها در سطح استان پرداخت شده است.

به گزارش موج رسا; فرهاد امندی امروز در همایش سالروز جهاد سازندگی و مراسم تقدیر از جهادگران برتر با اشاره به ارائه تسهیلات برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی برای فعالان و مجریان طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان زنجان پرداخت شده است.

وی تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی 5 هزار و 300 مورد و  برگزاری کلاس‌ها و کارگاه آموزشی برای ۲۰ هزار نفر را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در سطح استان زنجان عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات در مناطق محروم از اولویت‌های بسیج سازندگی است.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان 600 پروژه توسط بسیج مرمت شده است افزود: یک هزار و 100 مدرسه نیز مرمت شده و برای 2 هزار نفر نیز کلاسهای سواد آموزی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در مناطق مختلف و محروم استان نیز برنامه‌های مختلفی فرهنکی توسط بسیج برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: احداث ۱۱۰ واحد مسکونی و توزیع 2 هزار و 500 بسته بهداشتی هم از دیگر اقدامات بسیج سازندگر در مناطق محروم است.

امندی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی بعد از تاسیس اقدامات بسیار برجسته‌ای در مناطق محروم استان زنجان انجام داده است افزود: مجموعه بسیج سازندگی یک ساختار و تشکلی بوده که نیروهای خیر و مردمی برای حل مشکلات دیگران در نقاط مختلف استان فعالیت می‌کنند.

مباحث اقتصادی را باید جدی بگیریم

آیت‌الله علی خاتمی امام جمعه زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه دشمن آرایش جنگی به خود گرفته است اظهار کرد: باید در برابر دشمن آرایش نظامی داشته باشیم و مسئله اقتصادی توجه کرده و به این امر مهم توجه داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید آرایش نظامی را برای مقابله با تحریم‌های دشمن داشته باشیم تصریح کرد: باید همیشه در برابر دشمن آماده باشیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه بعد از انقلاب در حوزه محرومیت‌زدایی گام‌های متعددی برداشته شد افزود: عمق محرومیت زیاد بود و وقتی این خلأ احساس شد و دو سه نوع تفکر بود که جهاد سازندگی با همان ساز و کار احیا شود.

وی با اشاره به اینکه جهاد سازندگی با نیت صادق آغاز شده بود با برکت هم بود بیان کرد: با اینکه بسیج و سپاه یک ظرفیت بالایی داشتند با انگیزه ولایت‌مداری وارد صحنه شدند اقدمات بسیار قابل توجهی را انجام دادند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه امروز فعالیت‌ها علمی‌تر با هزینه کمتر و بازدهی بهتر و توانمندسازی افراد در حال انجام است، افزود: در سطح استان نیز اقدامات زیادی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه موفقیت کشور منجر به عصبانیت دشمن شده است گفت: مشخص است که کشور موفق عمل کرده و عملکرد‌های موفق کشور را در بخش‌های مختلف موجب عصبانیت دشمن شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر