logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۰۸۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) سپاه استان زنجان:

جمع آوری 300 میلیون تومان توسط بسیج برای سیل زدگان/ تیم‌های پزشکی بسیج همچنان در مناطق سیل‌زده مازندران خدمت‌رسانی می‌کنند

جمع-آوری-300-میلیون-تومان-توسط-بسیج-برای-سیل-زدگان-تیم‌های-پزشکی-بسیج-همچنان-در-مناطق-سیل‌زده-مازندران-خدمت‌رسانی-می‌کنند

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه سپاه استان زنجان از همان روزهای نخست در مناطق سیل زده حضور داشت گفت: تیم‌های پزشکی بسیج همچنان در مناطق سیل‌زده مازندران خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در همایش سالروز جهاد سازندگی و مراسم تقدیر از جهادگران برتر با اشاره به فعالیت‌های بسیج در حوزه‌ها مختلف و مجرومیت‌زدایی در استان اظهار کرد: سپاه امروز در زمینه زیرساخت‌های و محرومیت‌زدایی در فعالیت‌های زیادی هر سال دارد.

وی تصریح کرد: این فعالیت‌ها بیشتر در روستاهای محروم استان زنجان به منظور محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه امسال بسیج دو ماموریت فعالیت در داخل استان در کنار دستگاه‌های اجرایی و همچنین فعالیت در مناطق سیل زده دارد بیان کرد: زنجان در مازندران معین بوده و امسال در ساخت خانه‌های تخریب شده در اثر سیل به بسیج ماموریت داده شده است.

وی با اشاره به فعالیت سپاه استان زنجان در مناطق سیل زده عنوان کرد: با انتخاب شدن استان زنجان در مازندران به عنوان معین افزود: سپاه استان بعد از وقوع سیل از همان روزهای نخست فعالیت‌های خود را در تامین نیازمندیهای مردم منطقه و پاکسازی منازل آغاز کرد.

سردار کرمی با اشاره به فعالیت سپاه استان زنجان در مناطق سیل زده خوزستان گفت: براساس ابلاغیه سپاه نیروهای امدادرسان به این مناطق یز اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: تیم پزشکی بسیج استان در حال حاضر در مناطق سیل زده مازندران هم اکنون مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) سپاه استان زنجان در ادامه با اشاره به جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان افزود: 300میلیون تومان به صورت نقدی و بیش از 4 میلیارد تومان نیز غیرنقدی توسط بسیجیان برای سیل زدگان در استان توسط بسیجیان جمع آوری شد.

وی به توزیع روزانه 18 هزار پرس غذا در مناطق سیل زده بیان کرد: 7 خودرو نیز در کار امدادرسانی استفاده می‌شد.

وی در پایان بیان کرد: بیش از یک هزار نفر در قالب 20 گروه جهادی در مناطق سیل زده در کار خدمات رسانی فعالیت می‌کردند.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر