logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۰۸۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان خبرداد

برگزاری طرح ولایت با حضور عموم دانشجویان/ظرفیت شرکت در طرح ولایت 4 برابر افزایش یافت

برگزاری-طرح-ولایت-با-حضور-عموم-دانشجویان-ظرفیت-شرکت-در-طرح-ولایت-4-برابر-افزایش-یافت-

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان از برگزاری دوره طرح ولایت کشوری در مشهد مقدس خبر داد و گفت: این دوره به صورت 40 روزه و دردو دوره برای عموم دانشجویان خواهر وبرادر برگزار می‌شود.

روح الله رستمی امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; ، اظهار کرد: بسیج دانشجویی همه ساله در ایام تابستان دوره‌های آموزشی مختلفی را برای دانشجویان برگزار می‌کند.

 وی با اشاره به فراغت دانشجویان در ایام تابستان، این زمان را بهترین فرصت برای برگزاری دوره های دانشجویی در موضوعات مختلف عنوان کرد و گفت: بسیج دانشجویی به عنوان فراگیرترین تشکل دانشجویی کشور در تابستان امسال دوره های متنوعی را برای طیف متنوعی از دانشجویان برنامه ریزی کرده است.

 این مسئول ادامه داد: دوره طرح ولایت به مدت40 روز و اسلام ناب به مدت 15 روز برگزار می شود. 

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه دوره خط امام(ره) هفت روزه است،بیان داشت:طرح ولایت در سال جاری برای عموم دانشجویان برگزار می‌ شود. 

رستمی تصریح کرد:طرح ولایت کشوری در حالی بیست و چهارمین دوره خود را تجربه می‌کند که، بر خلاف سنوات گذشته امسال علاوه بر دانشجویان بسیجی حضور سایر دانشجویان علاقمند نیز ممکن شده است. 

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان پس از ثبت نام و شرکت در آزمون مجازی در وبگاه www.bq-network.ir و کسب حد نصاب به مصاحبه معرفی شده و افراد حائز نمره قبولی برای شرکت در دوره معرفی می شوند. 

این مسئول افزود: طرح ولایت 98 در دو نوبت به منظور فراهم کردن شرایط ثبت نام افراد علاقه مند در بازه های زمانی 17 تیر تا 25 مرداد و 30تیر تا 7 شهریوردر مجاورت حرم رضوی به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود. 

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان ادامه داد: دانشجویان علاقه مند برای ثبت نام در سایت دوره تا اول خرداد ماه فرصت دارند.

  رستمی گفت: آزمون مجازی در دو بازه 22 لغایت 25 اردیبهشت ماه و 5 لغایت 10 خردادماه برگزار خواهد می شود. 

وی تصریح کرد: با توجه به همت مضاعف سازمان بسیج دانشجویی و موسسه امام خمینی(ره) ظرفیت برای شرکت دانشجویان به بیش از 4 برابر افزایش یافته است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر