logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۰۸۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

اهمیت دادن به حوزه زنان وظیفه قانونی است/ فردا انتخابات مشاوران جوان استاندار برگزار می شود

اهمیت-دادن-به-حوزه-زنان-وظیفه-قانونی-است-فردا-انتخابات-مشاوران-جوان-استاندار-برگزار-می-شود

استاندار زنجان گفت: اهمیت دادن به حوزه زنان وظیفه قانونی است و نباید در این زمینه کوتاهی انجام شود.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در نخستین جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان زنجان، اظهار داشت: اهمیت به حوزه زنان وظیفه قانونی است چرا که بانوان از نظر کمی،شخصیتی،عملی و توانمندی دارای ویژگی های خاصی هستند.

وی برضرورت استفاده از ظرفیت های موجود در حوزه بانوان تاکید کرد و گفت: در زمینه مدیریت بانوان در استان،شش بانوی زنجانی صاحب مدیریت شده اند.

استاندار زنجان با بیان اینکه استعلام سه بانوی دیگر نیز در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: همه مدیران کل موظف هستند تا خرداد ماه یک خانم در حد رئیس گروه اداره تا به بالا و معاون مدیرکل منصوب کنند.

حقیقی افزود: آموزش های لازم به بانوان و جوانان داده می شود تا در مدیریت های استان حضور جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه عزت دادن به جوانان نباید فقط به حرف زدن خلاصه شود، افزود: انتخابات مشاوران جوان استاندار فردا برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به ثبت نام 600 نفر برای انتخابات مشاور استاندار،افزود: هیچ کدام از این جوانان را نمی شناسم  و در انتخابات منتخب می شوند.

استاندار زنجان برضرورت برگزاری منظم جلسات بانوان تاکید کرد و گفت: حضور فرمانداران برای ارائه گزارش در این جلسه ضروری است و همه فرمانداران باید دارای مشاور بانوان باشند.

حقیقی با بیان اینکه باید همه مدیران دارای مشاور بانوان باشند، افزود: هر مدیرکلی تا به امروز در مدیریت بانوان مخالفت کرده است، معرفی شود.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل هئیت اندیشه روز بانوان در زنجان،گفت: در قالب این هئیت میتوان مسائل و مشکلات حوزه بانوان را بیشتر کاوشگری کرده و مشکلات را حل کرد.

این مسئول بیان داشت: باید در طرح های ارائه شده در حوزه بانوان نقش دستگاه های اجرایی دیده شود که متاسفانه در طرح های مطرح شده در این جلسه، چنین برنامه ای وجود نداشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان در ادامه این جلسه،برضرورت کاهش دستور جلسات تخصصی بانوان و خانواده تاکید کرد و گفت: در صورت نیازهر ماه این جلسه برگزار شود.

مجری طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری و نشاط اجتماعی زنان و خانواده در ادامه این جلسه، اظهار داشت: این طرح از بهمن ماه فعالیت خود را آغاز و جامعه هدف با اولویت بانوان انتخاب شدند.

محمدی خاطرنشان کرد: در زمینه آسیب های اجتماعی اولویت اول آگاه بخشی است که موجب کاهش این آسیب ها می شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر