logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۰۸۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

جلب اعتماد عمومی با ارتقاء سطح ارائه خدمات به مردم محقق می‌شود/ به مسائل، مشکلات و دغدغه‌های حوزه‌های قضایی آگاهیم

جلب-اعتماد-عمومی-با-ارتقاء-سطح-ارائه-خدمات-به-مردم-محقق-می‌شود-به-مسائل،-مشکلات-و-دغدغه‌های-حوزه‌های-قضایی-آگاهیم-

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به لزوم ارائه خدمات مطلوب به مردم گفت: جلب اعتماد عمومی با ارتقاء سطح ارائه خدمات به مردم  محقق می‌شود.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام  اسمعیل صادقی نیارکی  در دیدار با روسای حوزه های قضایی بخش اظهار کرد: در کنار اقدامات و کسب توفیقات در بخشهای مختلف یک عقب ماندگی هایی در برخی حوزه ها  متصور است که توجه به رفع این عقب ماندگی ها و ارتقاء ارائه سطخ خدمات به مردم امری ضروری است.

وی بر دقت در فرایند رسیدگی بر پرونده ها و متقن بون آنها تأکید کرد و افزود: بایستی  با ارتقاء سطح ارائه خدمات به مردم زمینه ای  فراهم کنیم و دسترسی آسان مردم به مسئولین جهت بیان مشکلات و مسائل  برای تحقق این امر اثر گذار خواهد بو.

رییس شورای قضایی استان زنجان بیان کرد: اجرای برنامه ها و سیاست های قوه قضاییه که مورد تأکید رییس قوه قضاییه نیز می باشد بایستی مورد توجه و دستور کار کلیه روسای حوزه های قضایی قرار گیرد  مبادا با کوتاهی در انجام وظایف و خدمت به مردم زمینه بی اعتمادی  مردم به نظام را فراهم کنیم که همه در این خصوص مسئولیت داریم.

رییس کل دادگستری استان در ادامه با بیان اینکه آگاه به مسائل ،مشکلات و دغدغه های حوزه های قضایی هستم و تمام تلاش خود را در جهت رفع دغدغه ها و حل مشکلات شما بکار خواهیم گرفت تا زمینه و امکانات مورد نیز برای خدمت به مردم فراهم شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر