logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۰۸۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

پلیس زنجان با هنجار شکنان در ماه مبارک رمضان برخورد می‌کند

پلیس-زنجان-با-هنجار-شکنان-در-ماه-مبارک-رمضان-برخورد-می‌کند

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه پليس تدابير لازم را براي ماه مبارك رمضان در نظر گرفته است گفت: پلیس زنجان با هنجار شکنان در ماه مبارک رمضان برخورد می‌کند.

سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: با حاکم شدن فضاي معنوي بر کشور در ماه مبارک رمضان، پايبندي مردم نيز به رعايت شئونات اسلامي نيز افزايش مي‌يابد اميد است جرايم در اين ماه همانند سال‌هاي گذشته کاهش داشته باشد.

وي تصريح كرد: پلیس در سطح استان زنجان از هم‌اکنون فضا را برای برگزاری مراسمات اين ماه و راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر در نظر گرفته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پليس در ماه رمضان تدابير ويژه‌اي را برای رفاه حال هموطنان در نظر گرفته و ضمن حضور پررنگ در معابر شهري خصوصا به هنگام افطار و سحر با فعال کردن گشت‌هاي انتظامي زمينه آرامش و آسايش بيشتر مردم روزه دار را فراهم مي‌کند.

وی با بيان اينكه يکي از طرح‌هاي پليس در ماه مبارک رمضان حضور در تفرجگاهاه و پارک‌هاي سطح شهر است افزود: پليس سعي دارد با حضور پر رنگ خود در اين مكان‌ها با کساني که بخواهند امنيت را خدشه‌دار کنند برخورد قانوني انجام دهد.

سردار جهانبخش گفت: فعالیت اغذیه فروشان و مراكز پذيرايي در ماه رمضان تا یک ساعت قبل از اذان مغرب ممنوع بوده و وظیفه پذیرایی از مسافران بین راهی هم بر عهده واحدهای پذیرایی بین راهی است.

وی اظهار کرد: پليس در ماه مبارک رمضان با نظارت کامل به واحدهاي صنفي از جمله اغذيه فروشي‌ها، مراکز پذيرايي، کافي شاپ‌ها و غیره با آن دسته از واحدها و متصدياني که شئونات اسلامي را رعايت نکنند قاطعانه برخورد و نسبت به تعطيلي آنها اقدام خواهد كرد.

فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: مردم و افرادي که به دليل مسافرت، بيماري و عوامل ديگر قادر به روزه گرفتن نيستند از هرگونه اعمال و رفتاري که تظاهر به روزه خواري كند خوداري كنند و طبق قانون روزه‌خواری در منظر عموم ممنوع است و کسانی که اقدام به این کار کنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی افزود: پليس با اجراي طرحهاي مختلف جهت روان سازي ترافيک در محورهاي منتهي به محل برگزاري مجالس و سخنراني‌ها در ماه مبارك رمضان اقدام خواهد كرد و براي تامين امنيت مطلوب و رفاه حال شهروندان، حضور گسترده اي در مراسمات، مساجد و تکايا خواهد داشت.

سردار جهانبخش گفت: با همکاري و تعامل خوب مردم و عمل به فريضه امر به معروف و نهي از منکر جرايم کنترل و ناهنجاري هاي اجتماعي كاهش مي‌يابد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر