logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۰۸۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

کشف بیش 24 كيلوگرم ترياك در زنجان

کشف-بیش-24-كيلوگرم-ترياك-در-زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری دو عامل توزیع کننده مواد مخدر در زنجان گفت: ازاین افراد 24 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

سردار رحیم جهانبخش  گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برخورد با توزیع کنندگان قاچاق مواد مخدر در زنجان اظهار کرد: 24 کیلو 980 گرم مواد مخدر از نوع ترياك و 2 قاچاقچي سابقه‌دار در يك عمليات پليسي دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در پي کسب خبري مبني بر اينکه دو نفر در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدرفعاليت مي کند، شناسايي و دستگيري در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وي افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان متهمان را با دو دستگاه خودرو در اتوبان زنجان- قزوین شناسایی و برابر هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه، دستگیر کردند.

سردار جهانبخش بيان کرد: در بازرسي از خودروها 27 کیلو و 980 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در داخل ماشین ها جاساز شده بودند کشف شد.

فرمانده انتظامي استان زنجان در پايان ضمن تاکيد بر همکاري و ارتباط مداوم شهروندان با پليس درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماكن توزيع موادمخدر را در اولين فرصت از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي به 110 گزارش كنند.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر