logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۰۸۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

معلمان نقش بي‌بديلي در خنثي سازي تهاجم فرهنگي دشمنان برعهده دارند

معلمان-نقش-بي‌بديلي-در-خنثي-سازي-تهاجم-فرهنگي-دشمنان-برعهده-دارند

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به نقش معلمان در مقابله با تهاجم فرهنگی گفت: معلمان نقش بي‌بديلي در خنثي سازي تهاجم فرهنگي دشمنان برعهده دارند.

به گزارش موج رسا; سردار رحیم جهانبخش در جمع معلمان و دانش آموزان دبیرستان و پیش دانشگاهی دخترانه شاهد فاطمیه از تلاش‌هاي گسترده، موثر و دلسوزانه اساتيد و مدرسان این دبیرستان قدرداني کرد و گفت: نقش معلمان انکارناپذير بوده و باید به نقش انکار ناپذير معلمان به خوبي پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه اگر انگیزه های دینی و مهارت های زندگی خوب آموخته شود آسیب‌های اجتماعی اتفاق نمی‌افتد اظهار داشت: روز معلم، روز پاسداشت مقام و منزلت انسان‌هاي وارسته و فداكاري است كه از عمق جان عهده‌دار تعليم و تربيت نسل آينده و پايه گذار پيشرفت و تعالي جامعه‌ به سوي کمال هستند.

فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: معلمان، با رسالت پيامبرگونه خود، در تربيت نسل آينده و پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي كه جوانان و دانش آموزان كه آينده سازان اين مرز و بوم هستند را تهديد مي‌کند، نقش موثري دارند.

 سردار جهانخش

وی با اشاره به اينكه معلمان طلايه داران پيشرفت و رويش در هر کشور و جامعه هستند تصريح كرد: پليس و معلمان در صف اول مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن قرار دارند و نقش بي بديلي در خنثي سازي تهاجم فرهنگي دشمنان برعهده دارند.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان افزود: رابطه اي عميقي بين آرامش، امنيت، نظم اجتماعي و تعليم و تربيت وجود دارد و معلمان مي توانند جامعه ، دين ، اسلام ، حجاب و امنيت جامعه را تحکيم بخشيده و در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي ، نقش موثري ايفاء کند.

سردار جهانبخش گفت: يک معلم بايد از نظر تراز علمي، معرفتي، اخلاقي و شخصيتي خود را به حدي برساند که مخاطب را به باور لازم پيرامون موضوع مربوطه رسانده و بدين وسيله است که فراگير و مخاطب مي تواند بيشترين بهره را از وجود چنين معلمي ببرد.

سردار جهانخش

فرمانده انتظامي استان زنجان اظهار داشت: تعليم و تربيت موهبتي است الهي و انبياي عظام، بزرگترين معلمان و مربيان بشريت و واسطه اي بي بديل براي هدايت انسان هستند و در جامعه اي که دانايي اساس توانايي است، تلاش دست اندرکاران عرصه تعليم و تربيت بسي گرانمايه و عزيز شمرده مي شود و قطعاً پيشرفت و تعالي جامعه بدون همت مجاهدان عرصه تعليم و تربيت محقق نخواهد شد.

سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه اولین نقش معلم می تواند در بحث انتقال فرهنگی باشد گفت: آموزش و پرورش به عنوان زير ساخت فرهنگي، تربيتي و علمي جامعه محسوب مي شود و معلمان در شکل گيري جامعه ديني با گفتمان قرآني نقش کليدي و بسيار مهمي  دارند.

گفتنی است به مناسبت روز معلم سردار " رحیم جهانبخش " فرمانده انتظامی استان به همراه فرمانده انتظامی شهرستان زنجان ، رئیس پلیس راهور ، معاون اجتماعی ، رئیس دفتر فرماندهی انتظامی استان و رئیس کلانتری 15 شهرستان زنجان با حضور در دبیرستان و پیش دانشگاهی دخترانه شاهد فاطمیه زنجان با اهداء شاخه گلی از زحمات معلمان و دانش آموزان قدر دانی کردند.

سردار جهانخش

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر