logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۰۸۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس بیمارستان امام حسین(ع) زنجان:

راه اندازی جراحی‌های‌‌ مغز و اعصاب در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان/ بیش از 60 درصد نوبت دهی‌ها به صورت غیرحضوری است

راه-اندازی-جراحی‌های‌‌-مغز-و-اعصاب-در-بیمارستان-امام-حسین(ع)-زنجان-بیش-از-60-درصد-نوبت-دهی‌ها-به-صورت-غیرحضوری-است

رئیس بیمارستان امام حسین(ع) زنجان در بازدید از دفتر موج رسا از راه اندازی راه اندازی جراحی‌های مغز و اعصاب در زنجان خبرداد و گفت: جراحی‌‌های عروق و انواع کنسرها نیز در این بیمارستان در آینده نزدیک انجام می‌شود.

عباس مرتضوی با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی موج رسا; به خدمات ارائه شده در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان اشاره و اظهار کرد: ارائه خدمات براساس سه نوع سیاستی که سازمان تامین اجتماعی دارد انجام می‌شود و باید هدفگذاریها نیز منطبق با این سیاست‌ها باشد.

وی تصریح کرد: افزایش ارتقای خدمات به صورت درمانی و تشخیصی باید مد نظر قرار گرفته و نسبت به ارتقای آن اقدام شود که از اولویت‌های ما نیز است.

رئیس بیمارستان امام حسین(ع) زنجان بحث رضایت‌مندی را از دومین مسئله‌ای مهم در مراکز درمانی تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: هدف ما ارائه خدمات همراه با جلب رضایت‌مندی مردم است.

وی با بیان اینکه تامین اجتماعی یک نهاد عمومی غیر دولتی است افزود: این نهاد از بودجه دولتی بی‌بهره بوده و هزینه‌های ارائه خدمات از بیمه‌ها شده‌ها تامین می‌شود.

مرتضوی عنوان کرد: به دلیل محدودیت‌های مالی نمی‌توانیم خدمات ویژه را انجام دهیم ولی با این حال ارائه خدمات در این بیمارستان نسبت به گذشته بسیار افزایش یافته و قابل توجه است.

وی با اشاره به اجرای طرح الکترونیکی کردن ویزیت‌ها و حذف دفترچه‌های بیمه در مراکز درمانی تامین اجتماعی افزود: این طرح در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان نیز راه اندازی شده است.

زنجان

رئیس بیمارستان امام حسین(ع) زنجان همچنین به اجرای نظام ارجاع الکترونیک در مراکز درمانی تامین اجتماعی افزود: با اجرای این طرح کار بیمار به لحاظ هزینه وقت و صرف انرژی و مراحل درمان راحت‌تر می‌شود.

وی در ادامه راه اندازی نوبت دهی غیرحضوری را از جمله اقداماتی عنوان کرد که سال گذشته در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان راه اندازی شد افزود: در حال حاضر بیش از 60 درصد نوبت‌دهی به صورت غیرحضوری از طریق اینترنتی، تلفنی و موبایلی انجام می‌شود.

مرتضوی در ادامه به ضریب اشغال تخت‌های بیمارستانی این مرکز بیان کرد: ضریب اشغال تخت‌هایی بیمارستانی این مرکز نزدیک به 81 درصد بوده که جزو بیمارستانهای با ضریب اشغال بالا در بین بیمارستانهای تامین اجتماعی است.

وی بیان کرد: از نظر نوع خدمات نیز برخی از خدمات مانند تخصص‌های عفونی داخلی و جراحی‌های مغز و اعصاب در این بیمارستان راه اندازی شد و همچنین تعداد ارتوپدهای این مراکز افزایش یافته است.

رئیس بیمارستان امام حسین(ع) زنجان با بیان اینکه در ماه آینده نیز جراحی‌های عروق و کنسرهای مختلف در بیمارستان امام حسین(ع) انجام شود عنوان کرد: ارائه خدمات متنوع به خاطر این است که از بیمه شده تامین اجتماعی مجبور به مرجعه به مراکز غیرملکی و پرداخت فرانشیز نباشد.

مشروح گفت‌و‌گوی خبرنگار موج رسا با عباس مرتضوی رئیس بیمارستان امام حسین(ع) زنجان به ‌زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر