logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۰۸۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان:

یک شرور سابقه دار در زنجان به دست ماموران انتظامی به هلاکت رسید

یک-شرور-سابقه-دار-در-زنجان-به-دست-ماموران-انتظامی-به-هلاکت-رسید

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان هلاکت یک شرور سابقه دار در زنجان خبرداد و گفت: ابن فرد قصد زیر گرفتن ماموران با خودرو بود که توسط ماموران پلیس از پای درآمد.

فرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: روز گذشته ماموران  انتظامی شهرستان زنجان جهت اجرای حکم  به محل حضور  وی در حوالی  کیلومتر35  " زنجان-" اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این فرد به محض حضور پلیس از فرمان پلیس سرپیچی کرده و با استفاده از یک قبضه قمه در حضور شاهدان عینی به قصد ضرب و جرح  پلیس حمله ور می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه پلیس جهت اخطار چند تیر هوایی شلیک می‌کند خاطر نشان کرد‌: این فرد به اخطار پلیس توجه نکرده  و به قصد زیر گرفتن پلیس،  سوار خودرو پراید خود شده و  به سرعت به سمت ماموران حرکت می‌کند که در نهایت علیرغم شلیک چند تیر به لاستیک خودرو متهم به حرکت خود ادامه داده و در نهایت با شلیک پلیس از پا در می‌آید.

وی خاطر نشان کرد: از این فرد و در بازرسی از خودرو  وی دو قبضه چاقو و قمه ،  110 گرم حشیش ، 21 گرم شیشیه ، ترازوی توزین مواد مخدر، چهار قوطی شربت متادون و 12 بسته قرص مواد مخدر و اداوات استعمال مواد مخدر کشف شد.   

احمدی افزود : در بررسی سوابق این شرور  مشخص شد این فرد  سوابقی همچون چند فقره اخلال در نظم و امنیت عمومی ، مزاحمت به نوامیس مردم، آدم ربایی،  قدرت نمایی، ضرب و جرح با قمه،  پرونده اراذل و اوباش و متواری از زندان در مرخصی بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با هشدار به افراد شرور و مجرم خاطر نشان کرد‌: پلیس در اجرای قوانین و تامین نظم و امنیت شهروندان از هیچ کوششی برابر قانون دریغ نمی‌کند و چنانچه فرد یا افرادی از این فرد شاکی هستند می توانند به پلیس آگاهی استان زنجان مراجعه کنند.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر