logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۰۸۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

هیچ عقد اخوتی با سرمایه‌گذاران در صورت ضربه دیدن کارگران نداریم/ ایران ترانسفو از هفته آینده 100 نفر نیروی جدید استخدام می‌کند

هیچ-عقد-اخوتی-با-سرمایه‌گذاران-در-صورت-ضربه-دیدن-کارگران-نداریم-ایران-ترانسفو-از-هفته-آینده-100-نفر-نیروی-جدید-استخدام-می‌کند

استاندار زنجان با تاکید بر لزوم حمایت از کارگران گفت: هیچ عقد اخوتی با سرمایه‌گذاران در صورت ضربه دیدن کارگران نداریم.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی به مناسبت روز بسیج کارگری در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان زنجان با اشاره به شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید نام گذاری شده است، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نیز علاوه بر مسائل مختلف به تولید هم اشاره دارد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنی آمریکا و نوکرانش نسبت به چهل سال گذشته به اوج خود رسیده است، ابراز کرد: با اینکه دشمنی‌ها به اوج خود رسیده اما هرکاری که آمریکایی‌ها می‌کنند سبب اتحاد ما می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها سالهاست که خود اقدامات تروریستی انجام می‌دهند و از تروریستها حمایت می‌کنند اما به خاطر عصبانیت از موفقیت سپاه این اقدام خصمانه را انجام دادند.

وی با بیان اینکه اقدام آمریکا نشان داد که سپاه ما چقدر موفق بوده و توانسته حال آمریکایی‌ها را بگیرد، عنوان کرد: اقدام آمریکا دیپلماسی موفق سپاه درمنطقه و تاثیرگذاری را نشان می‌دهد.

حقیقی با تاکید بر اینکه سپاه برای ما عزیز است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها دست به هر اقدامی می‌زنند تا مردم ما را ناامید کنند و طوری القا کنند اما مهم این است که ما دشمن را بشناسیم و شیطنت‌هایش را خنثی کنیم.

وی بیان کرد: همه ما یک تکلیف مهم داریم و آن اینکه به سهم خودمان جامعه را آرام نگه داریم چرا که توسعه در جامعه ناآرام رخ نمی‌دهد.

استاندار زنجان با بیان اینکه تکلیف دیگر ما حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید است، اظهار کرد: در ین راستا بضاعت‌‌های خوبی در استان داریم که نیروی انسانی خوب یکی از این بضاعت‌ها است.

وی با اشاره به وجود مسئولان دلسوز در استان تصریح کرد: سال گذشته در راستای هماهنگی و استفاده از ظرفیت‌ها اجازه ندادیم واحد تولیدی در استان تعطیل شود.

حقیقی با تاکید بر اینکه تلاش ما حفظ اشتغال موجود است، عنوان کرد: هفته آینده 100 نفر نیرو در ایران ترانسفو زنجان استخدام خواهند شد که 100 درصد این نیروها بومی استان خواهند بود.

وی با اشاره به تخصیص 1400 میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار برای حفظ اشتغال مجود و ایجاد اشتغال جدید در استان ابراز کرد: با تفویض اختیار به استانها ثبت سفارس کالای نوع دوم از وزارت صمت به استانها واگذار شده که سبب کم شدن زمان شده است.

استاندار زنجان با اشاره به برگزاری جلسات رفع موانع تولید در واحدهای دارای مشکل استان خاطرنشان کرد: هفته گذشته در راستای این برنامه بازدیدهایی از کالسمین و واحدهای سرب و روی داشتیم و در خصوص شایعات نیز بنده تاکید داشتم که ما از سرمایه‌گذارها حمایت می‌کنیم اما اگر کارگر ضربه ببیند هیچ عقد اخوتی با سرمایه‌گذار نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امنیت شغلی کارگر در هیچ شرایطی نباید ضربه بخورد، گفت: با اینکه صادرات در شرایط فعلی یک جهاد است اما جایگاه امنیت شغلی کارگز برای ما مهم است.

حقیقی با اشاره به اینکه امسال احیای واحدهای تولیدی تعطیل را در برنامه خواهیم داشت، افزود: نهایت کمک‌مان را برای برگشت واحدهای تولیدی تعطیل به چرخه تولید خواهیم کرد و اگر واحدی نتوانست به چرخه تولید برگردد سرمایه‌گذاری در این زمینه برای این واحدها پیدا خواهیم کرد تا برای برگشت آنها کمک کنند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر