logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۰۷۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان خبر داد

تدوین برنامه‌های عملیاتی در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضائیه در استان زنجان/ میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ها باید کاهش یابد

تدوین-برنامه‌های-عملیاتی-در-راستای-اجرای-سیاست‌های-قوه-قضائیه-در-استان-زنجان-میانگین-زمان-رسیدگی-به-پرونده‌ها-باید-کاهش-یابد

رئیس کل دادگستری استان زنجان از تدوین برنامه‌های عملیاتی در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضائیه در استان زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه  تلاش مجموعه دستگاه قضایی استان این است که در کنار پرداختن به رسالت اصلی خود، بتواند نیازمندیهای دستگاه قضایی استان را برطرف نماید، اظهار کرد: هر چند رفع این نیاز ها یک مقدار زمانبر است و  ما می دانیم میزان خدماتی که به همکاران ارائه می دهیم متناسب با زحمات و تلاشهای آنان نیست که بایستی با تلاش بیشتر بتوانیم خدمات خوبی در مقابل این  عملکرد ها ارائه کنیم.

 رئیس کل دادگستری استان زنجان خاطرنشان کرد: ما برای اولین بار در دستگاه قضایی استان برنامه ای  مفصل وعملیاتی تدوین کردیم که قطعا در اجرای سیاست های قوه قضائیه و برنامه توسعه 5 ساله دستگاه قضایی مفید و موثر خواهد بود و ما اجرای این برنامه ها را مطالبه خواهیم کرد.

رئیس شورای قضایی استان زنجان ضمن اشاره به پرونده های مطروحه خاص و مهم بر پیگیریها و مراقبت های ویژه  در این خصوص تأکید کرد و گفت: هر چقدر اجرای عدالت ، با دقت و سرعت بیشتر انجام شود مردم نسبت به عملکرد دستگاه قضایی و تحقق عدالت خوشنودتر خواهند شد.

وی گفت: جایگاه دستگاه قضایی و قضات جایگاه بالایی است ما باید ضمن توجه به استقلال دستگاه قضایی این جایگاه مهم را حفظ نماییم و نباید از مسیر و ریل اصلی مان خارج شویم.

حجت الاسلام صادقی نیارکی تصریح کرد: بایستی در سریعترین زمان نسبت به پرونده های مسن تعیین و تکلیف شود و میانگین زمان رسیدگی به پرونده ها باید کاهش یابد تا احدی از این باب متضرر نشود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر