logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۰۷۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

اجراي 260 طرح پاک سازي مناطق آلوده اطراف مراکز آموزشی در زنجان

اجراي-260-طرح-پاک-سازي-مناطق-آلوده-اطراف-مراکز-آموزشی-در-زنجان-

فرمانده انتظامی استان از اجراي 260 طرح پاک سازی مناطق آلوده به مواد مخدر در اطراف مراکز آموزشی در زنجان خبر داد.

سردار  رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: با اشاره به اينكه در بحث مقابله با توزيع كنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ بايستي به چند موضوع اساسي توجه كرد اظهار کرد: مشاركت و همكاري مردم با پليس جهت تامين امنيت عمومي مستلزم وجود رابطه اعتماد آميز بين مردم و پليس است كه برگزاري ارتباط هاي مستقيم با مردم و آشنايي  با مسائل و مشكلات آنان  باعث افزايش اعتماد مردم به خدمتگذاران خود در مجموعه نيروي انتظامي مي شود.

وی تصریح کرد: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاک سازی مناطق آلوده در اطراف مراکز آموزشی در سال 97 با هدف افزايش احساس امنيت و آرامش فردي و اجتماعي، پاسخگويي به درخواست‌هاي مردمي و برخورد قاطع با برهم‌زنندگان نظم و امنيت عمومي توسط عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اجرا شد.

سردار جهانبخش خاطر نشان کرد: در طول اجراي اين طرح که با هماهنگي مراجع قضائي به مرحله اجرا درآمد، بیش از 12 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و 298 نفر توزيع کننده مواد مخدر دستگير که پس از تشکیل پرونده برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اجرای 260 مرحله طرح پاکسازی  مواد مخدر در سال 1397 در اطراف مراکز آموزشی در سطح استان گفت: در اجرای این طرح 155 معتاد متجاهردستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراکز بازپروری تحویل داده شدند .

وی خاطرنشان کرد: پليس با قاطعيت نسبت به برخورد و مبارزه با هرگونه حمل، نگهداري، خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلاي خانمان سوز جامعه اقدام مي كند و برخورد نيروي انتظامي در اين راستا محکم و قاطع خواهد بود.

سردار جهانبخش با بيان اينكه به منظور ريشه كن كردن پديده مواد مخدر همه اقشار جامعه بايد نقش داشته باشند خاطر نشان كرد: همچنین پليس با تلاش شبانه روزي و مشاركت مردم فهيم استان، توانست موفقيت هاي چشمگیری در زمینه های  دیگر  ماموریتی نیز كسب کند.

فرمانده انتظامي استان زنجان  در پايان ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس در اجراي طرح هاي مختلف انتظامي، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاري در استان زنجان، از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر