logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۰۷۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان مطرح کرد؛

رادیو فراگیر و سهل الوصول/رادیو زنجان دارای سابقه 42 ساله است

رادیو-فراگیر-و-سهل-الوصول-رادیو-زنجان-دارای-سابقه-42-ساله-است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: از ویژگی های مهم رادیو فراگیری و سهل الوصول بودن آن محسوب می شود.

به گزارش موج رسا; مراسم جشنی با حضور پیشکسوتان، برنامه سازان، مدیران، برخی مخاطبان دائمی رادیو و جمعی از همکاران مرکز در سالن همایش شهید شهریاری مرکز برگزار شد .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این مراسم با اشاره به سابقه 79 ساله این رسانه درکشورمان و سابقه 42ساله رادیو زنجان گفت: با نگاهی به سیر تحولات رادیو در بیش از هفت دهه گذشته متوجه می شویم که این رسانه در پیچ وتاب گذر زمان و تغییرات سریع تکنولوژیک ، هنوز هم جایگاه خود را حفظ نموده و در بین رسانه های مختلف مخاطبان گسترده ای دارد.

لطیفی ویژگی رادیو را در فراگیری و سهل الوصول بودن آن دانست و تصریح کرد: در عالم رقابت رسانه ای که یکی از فاکتورها، کیفت  و سرعت تولید است،  برنامه سازی در  رادیو فاکتور هایی مانند دقت وسرعت در روند برنامه سازی را دارد و انتقال پیام بویژه در مواقع بحرانی، جایگاه خاصی در این رسانه دارد.

وی با تشکر از تلاش کارکنان این معاونت افزود: وجود فضای صمیمی و جو رقابت کاری در معاونت صدا عامل مهمی برای موفقیت در این حوزه تولیدی است و ما شاهد افزایش میزان مخاطب رادیو استانی در نظرسنجی ها هستیم.

این مسئول جلب اعتماد، رضایت مندی مخاطب، محتوا  و کیفیت مناسب را عوامل اصلی موفقیت  این رسانه در جذب مخاطبان بیان نمود.

 در این مراسم که تنی چند از مسئولین استانی و پیشکسوتان رسانه هم حضور داشتند،آیتم های مختلفی بصورت زنده اجرا و تصاویری از برنامه های مربوط به دوره های مختلف فعالیت رادیو زنجان پخش شد.

در پایان مراسم نیز از سه تن از مخاطبان دائمی و پیشکسوت رادیو و 10 نفر از همکاران موفق رادیو با اهدای تقدیرنامه، تجلیل بعمل آمد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر