logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۰۷۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر فرودگاه زنجان به موج رسا خبر داد

مکاتبه استاندار زنجان با وزیر راه برای برقراری پرواز زنجان-مشهد/ به دنبال برقراری هرچه سریع‌تر این پرواز هستیم

مکاتبه-استاندار-زنجان-با-وزیر-راه-برای-برقراری-پرواز-زنجان-مشهد-به-دنبال-برقراری-هرچه-سریع‌تر-این-پرواز-هستیم

مدیر فرودگاه زنجان از مکاتبه استاندار زنجان با وزیر راه برای برقراری پرواز زنجان-مشهد خبر داد.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به جلسه روز گذشته با استاندار زنجان اظهار کرد: بحثهای مختلفی در این جلسه مطرح و ما نیز نظرات مان را ارائه کردیم.

وی افزود: پیشنهاداتی در این جلسه در خصوص موضوع فرودگاه زنجان ارائه شد که قرار است در جلسه تکمیلی مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

مدیر فرودگاه زنجان بیان کرد: در مورد برخی مسائل با توجه به اینکه استانداری زنجان پیگیر موضوعات است، از طریق مسئولان استانداری اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بحثهایی نیز در خصوص برقراری پرواز زنجان-مشهد داشتیم، عنوان کرد: قرار بر این شد تا استاندار زنجان پیگیریهایی را در این زمینه داشته باشند تا هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

قاسمی با اشاره به اینکه قولهایی در این زمینه داده شده است، خاطرنشان کرد: مکاتبه‌ای نیز در این خصوص با وزیر راه و شهرسازی انجام شده و قرار است استاندار زنجان شخصا این موضوع را پیگیر باشند.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا با دستور وزیر راه و شهرسازی پرواز زنجان-مشهد سریع‌تر برقرار شود، گفت: ما امیدواریم تا این موضوع در اسرع وقت محقق شده و دوباره شاهد رونق پروازها در این فرودگاه باشیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر