logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۰۶۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی استان زنجان:

حل مشکلات تعاونیهای مسکن در زنجان به تصمیم مدیران استانی نیاز دارد

حل-مشکلات-تعاونیهای-مسکن-در-زنجان-به-تصمیم-مدیران-استانی-نیاز-دارد

رئیس شورای اسلامی استان زنجان با اشاره به برخی مشکلات تعاونیهای مسکن گفت: حل مشکلات تعاونیهای مسکن در زنجان به تصمیم مدیران استانی نیاز دارد.

به گزارش موج رسا; سجاد خدایی در جمع تعاونگران زنجان اظهار کرد: طبق اصل ۴۴ قانون اساسی کشور، تعاون بعنوان یکی از سه رکن نظام اقتصادی ایران اسلامی است و برای تأمین استقلال اقتصادی جامعه و ریشه‌‌کن کردن فقر و محرومیت و برآوردن نیازهای مردم باید مورد توجه جدی و حمایت بیش از پیش قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه تشکیل باشگاه تعاونگران اقدام بسیار خوبی است، افزود: این موضوه زمانی میتواند تبدیل به ید واحده شده و با قدرت عمل نماید که شعار اصلی تعاون یعنی" یک فرد برای همه و همه برای یک فرد" به معنای واقعی تبلور و عملیاتی شود.

رئیس شورای اسلامی استان زنجان تصریح کرد: حل مشکلات مربوط به تعاونیهای مسکن به ویژه تعاونیهای خارج از محدوده شهری نیاز به همسویی و تصمیم مدیران استانی دارد.

وی بیان کرد: شورای شهر و شهرداری زنجان بعنوان یکی از اضلاع مثلث تهیه و تدوین طرح جامع و طرح تفصیلی آمادگی دارد در جهت رفع معضلات چند ده ساله تعاونیهای مسکن در چارچوب قوانین و مقررات همکاریهای لازم را داشته باشد.

خدایی با بیان اینکه داشتن مناطق ویلائی نشین و شهرکهای نمایشگاهی، خدماتی و صنوف و مشاغل مزاحم جزو نیازهای اساسی شهر است، خاطرنشان کرد: برای رونق و برون رفت از وضعیت فعلی طرح ها و پیشنهادات جدیدی را لازم داریم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر