logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۰۶۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در قالب"هر کاسب،یک کالای اساسی"؛

اصناف زنجان برای تامین کالای اساسی سیل زدگان پای کار می آیند

اصناف-زنجان-برای-تامین-کالای-اساسی-سیل-زدگان-پای-کار-می-آیند

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: در قالب"هر کاسب،یک کالای اساسی"؛اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی استان زنجان برای تامین کالای اساسی سیل زدگان پای کار می آیند.

علیرضا حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: در قالب طرح "هر کاسب،یک کالای اساسی"، اصناف و بازاریان می توانند نسبت به تامین کالای اساسی سیل زدگان همت کنند.

وی با بیان اینکه در این طرح قرار است کسبه ها و اصناف لوازم خانگی مورد نیاز سیل زدگان را تامین کنند، افزود: با توجه به وقوع سیل و از بین رفتن لوازم خانگی مردم، این طرح به منظور کمک رسانی به این قشر اجرایی می شود.

 رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان بیان داشت: در حال حاضر سازمان بسیج اصناف استان زنجان نسبت به تامین مایحتاج ضروری مردم مناطق سیل زده اقدام می کند و کالاهای اساسی از جمله خوراک و پوشاک برای این افراد تامین می شود.

حیدری با بیان اینکه اصناف استان همکاری مطلوبی برای جمع آوری کمک ها دارند، افزود:جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی ادامه دارد.

وی گفت: در فاز دوم کمک ها اصناف استان زنجان در تامین کالاهای اساسی دیگری از جمله لوازم خانگی،یخچال، تلویزیون و اجاق گاز به کمک هموطنان می شتابند.

این مسئول بیان داشت: در اسفند سال گذشته نیز طرح یک کاسب یک دانش آموز نیز به منظور تامین لوازم التحریر دانش آموزان اجرا شد که موفقیت آمیز بود.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با بیان اینکه در قالب این طرح 800 دانش آموز زنجانی پوشش داده شد، ادامه داد: امیدواریم در طرح "هر کاسب،یک کالای اساسی" نیز شاهد کمک رسانی مطلوب به هموطنان باشیم.

حیدری از پای کار بودن اتاق بازرگانی استان زنجان و فعالان اقتصادی استان زنجان در کمک به سیل زدگان خبرداد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده اصناف استان برای تامین کالا و لوازم خانگی سیل زدگان نیز پای کار می آیند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر