logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۰۶۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان:

بارش برف در همه محورهای استان زنجان/ محورهای مواصلاتی استان زنجان لغزنده است

بارش-برف-در-همه-محورهای-استان-زنجان-محورهای-مواصلاتی-استان-زنجان-لغزنده-است-

جانشین پلیس راه استان زنجان از لغزنده بودن محورهای استان زنجان خبرداد و گفت: به دلیل بارش برف همه محورهای استان زنجان لغزنده است.

محمدعلی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در زنجان با اشاره به اینکه بارش برف و باران در همه محورهای استان زنجان وجود دارد اظهار کرد: این بارشها منجر به لغزنده شدن سطح جاده‌ها شده است.

وی با اشاره به اینکه تردد در همه محورهای استان زنجان جریان دارد افزود: با توجه به بارش برف در اکثر محورهای مواصلاتی استان رانندگان با سرعت مطمئنه و توجه به فاصله طولی با خودروی جلویی رانندگی کنند.

جانشین پلیس راه استان زنجانبا اشاره به اینکه در برخی از محورهای و در ارتفاعات مه آلود بوده و با کاهش دید افقی همراه است افزود: وضعیت جوی در محورهای مختلف استان به صورت بارش باران و سطح جاده‌ها نیز لغزنده است.

وی خواب آلودگی راننده، رعایت نکردن فاصله طولی و سرعت غیرمجاز را از عوامل سوانح جاده‌ای در استان زنجان عنوان کرد و افزود: بسیاری از حوادث رانندگی در استان زنجان بر اساس این عوامل‌ها اتفاق می‌افتد.

عظیمی با اشاره به اینکه بارشها در محورهای استان زنجان به صورت مقطعی است افزود: در حال حاضر تردد بحث تردد در محورهای استان زنجان هیچ مشکلی وجود ندارد.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر