logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۰۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان:

تردد در محورهای استان زنجان سنگین است/ استقرار 80 واحد گشتی پلیس راه در محورهای استان زنجان

تردد-در-محورهای-استان-زنجان-سنگین-است-استقرار-80-واحد-گشتی-پلیس-راه-در-محورهای-استان-زنجان

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به وضعیت فعلی ترافیک در محورهای استان زنجان گفت: ترافیک در برخی از آزاد راهها سنگین بوده و به کندی صورت می‌گیرد.

علی اصغر شیرمحمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل افزایش مسافرت ها ترافیک در آزاد راههای زنجان سنگین انجام می‌شود اظهار کرد: درحال حاضرتردد در آزادراه زنجان – قزوین به کندی انجام می شود.

وی با بیان اینکه ترافیک و لغزندگی در برخی محورهای استان زنجان، بیان کرد: برخی محورهای استان زنجان هم اکنون لغزنده و یا همراه با ترافیک است .

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک سنگین و در عین حال روان در آزادراه زنجان-قزوین حاکم است، گفت: درحال حاضرتردد در آزادراه زنجان –قزوین به کندی انجام می‌شود.

شیرمحمدی افزود: بارش برف و باران هم سبب لغزندگی جاده ها درمحورهای  زنجان– طارم، زنجان – تهم – چورزق و دندی به تخت سلیمان شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه خواب‌آلودگی، خستگی، سرعت و سبقت غیرمجاز و توجه نداشتن به جلو غیرمجاز از مهم‌ترین عوامل بروز سوانح جاده‌ای در روزهای اخیر بوده است، گفت: از رانندگان انتظار داریم با توجه به طولانی شدن مسیر تردد به دلیل ترافیک پرحجم در جاده‌ها، حتما بعد از چند ساعت رانندگی، در مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی اقدام به استراحت کنند تا ادامه مسیر را با خیالی آسوده رانندگی کنند.

وی ادامه داد: در طرح نوروزی پلیس راه  استان زنجان که از ۲۵ اسفند سال گذشته  آغاز شده است  ۸۰ واحد گشتی درمحورهای مواصلاتی استان زنجان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر