logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۰۶۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان مطرح کرد

اختصاص 9 میلیارد تومان به اجرای پروژه‌های منابع طبیعی استان زنجان/ لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های حفاظتی و حراستی منابع طبیعی در زنجان

اختصاص-9-میلیارد-تومان-به-اجرای-پروژه‌های-منابع-طبیعی-استان-زنجان-لزوم-تسریع-در-اجرای-پروژه‌های-حفاظتی-و-حراستی-منابع-طبیعی-در-زنجان

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به اختصای اعتبار برای اجری پروژه‌های عمرانی منابع طبیعی گفت: 9 میلیارد تومان به اجرای پروژه‌های منابع طبیعی استان زنجان اختصاص داده شد.

خلیل آقاجانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های حفاظتی و حراستی منابع طبیعی در زنجان  اظهار کرد: به نظر می‌رسد پروژه‌های عمرانی در حوزه آبخوانداری، کاداستر، آبخیزداری و غیره در سال 98 مورد توجه بیشتر مسئولین استانی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با جمع بندی برنامه ها، پروژه های مربوط به صندوق توسعه ملی را تا آذر ماه به پایان برسانیم افزود: البته در ارزیابی‌ها، زنجان جزو استانهای با عملکرد خوب در حوزه صندوق توسعه ملی بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به اعتبار حدود 9 میلیارد تومانی ابلاغ شده به استان زنجان تصریح کرد: انتظار داریم بخش‌های زیرمجموعه اداره کل منابع طبیعی، روند اجرای پروژه‌های مربوطه از صفر تا صد در 100 در راستای مدیریت زمان و صرفه جویی در وقت را مدنظر قرار دهد.

وی با بیان اینکه ضروریست قبل از انتخاب پیمانکار در زمینه تسهیل گری، قرارداد مربوط با دانشگاه زنجان منعقد گردد، مسئولین اداره کل را ملزم کرد تا برنامه های خود در حوزه تهیه کاداستر اراضی را مدنظر قرار دهند.

آقاجانلو بیان کرد: در سالجاری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی به وضعیت حوزه‌های آبخیز استان زنجان ابراز کرد: حوزه‌های تشویر طارم، دوتپه سلطانیه و اردجین خرم¬دره به صورت اختصاصی در حوزه بیولوژیک به سازمان اعلام شده است تا در سال 98 در دستور کار قرار گیرد.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر