logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۰۶۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

4 طرح بزرگ صنعتی استان زنجان با حضور جهانگیری افتتاح می‌‌شود/ کمک‌‎‌رسانی مردمی و نیروهای بسیج زنجان برای سیل‌زدگان قابل تقدیر است

4-طرح-بزرگ-صنعتی-استان-زنجان-با-حضور-جهانگیری-افتتاح-می‌‌شود-کمک‌‎‌رسانی-مردمی-و-نیروهای-بسیج-زنجان-برای-سیل‌زدگان-قابل-تقدیر-است

معاون استاندار زنجان با اشاره به برخی طرحهای صنعتی استان گفت:  4 طرح بزرگ صنعتی استان زنجان با حضور جهانگیری افتتاح می‌‌شود.

فرامرز نیک‌سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه برخی از واحدهای احداثی در یک بازه زمانی بسیار مناسب کلنگ خورده و به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: برخی از واحدها در استان از جمله پارس حیات طرح توسعه خود را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حداقل چهار طرح بزرگ صنعتی با اشتغالزایی خوب و حجم سرمایه‌گذاری بالا تولید خود را آغاز کرده‌اند، ابراز کرد: آغاز به کار این واحدها مشروط به افتتاح نشدند و بلافاصله بعد از پایان کار به بهره برداری رسیده‌اند.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه افتتاح این واحدهای صنعتی با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح خواهد شد، افزود: ما به دنبال این بودیم که افتتاح این واحدها قبل از آغاز سال جدید انجام شود اما بنا به دلایلی به تاخیر افتاد.

وی بیان کرد: امسال افتتاح رسمی این واحدها در نخستین سفرهای کاری معاون اول رئیس جمهور انجام خواهد شد.

نیک‌سرشت به کمک مردم استان زنجان به سیل زدگان کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کمکهای خوبی از طرف مردم استان زنجان به مناطق سیل زده از طرف مردم انجام شده است.

وی بیان اینکه مردم استان زنجان کالاهایی به ارزش بیش از هشت میلیارد تومان به مردم مناطق سیل زدده اهدا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: کمکهای نقدی نیز بالای پنج میلیارد تومان بوده که آمار به روز هنوز به دست ما نرسیده است.

معاون اقتصادی استاندار زنجان اظهار کرد: گزارشهایی را از طرف دستگاه اخذ می‌کنیم که مشارکت خوب مردم و کارکنان دستگاه را نیز در این امر نشان می‌دهد.

وی همچنین از تلاشهای نیروهایی همچون بسیج و سپاه استان زنجان در خدمت رسانی به سیل زدگان نیز تشکر کرد و گفت: همچنین ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز موکب اربعین خود را در مناطق سیل زده برپا کرده و مشغول خدمت رسانی به سیل زدگان است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر