logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۰۶۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان خبرداد

كشف بيش از 29 كيلوگرم مواد مخدر ترياك در زنجان

كشف-بيش-از-29-كيلوگرم-مواد-مخدر-ترياك-در-زنجان

جانشين فرمانده انتظامي استان از توقيف يك دستگاه پژو 405 و كشف بيش از 29 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك در زنجان خبر‌داد.

جعفركردلو در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان از انتقال مقاديري مواد مخدر از طريق محورهاي مواصلاتي مطاع و موضوع در دستور كار قرار گرفت .

جانشين فرمانده انتظامي استان افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي خودرو پژو را شناسايي و در محورزنجان –خرمدره متوقف كردند.

كردلو با بيان اينكه ماموران موفق شدند در بازرسي از اين خودرو، 29كيلو و780 گرم ترياك كشف و يك قاچاقچي را دستگير كنند، تصريح كرد: متهم جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

وی بيان کرد: بي شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت‌هاي پليس مي‌تواند گام موثري در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان همچنین در مورد برخورد با عاملان و توزیع کنندگان مواد مخدر در زنجان افزود: با توزیع کنندگان مواد مخدر بدون هیچ اقماضی براساس قانون برخورد می‌شود.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر