logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۰۶۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه به خاطر عصبانیت آنها از شکست‌های منطقه‌ای است/ شناخت دشمن نیاز امروز جامعه است

اقدام-خصمانه-آمریکا-علیه-سپاه-به-خاطر-عصبانیت-آنها-از-شکست‌های-منطقه‌ای-است-شناخت-دشمن-نیاز-امروز-جامعه-است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا گفت: اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه به خاطر عصبانیت آنها از شکست‌های منطقه‌ای است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به شعار باطل حقوق بشر غربی اظهار کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر در حالی که معترض حقوق بشر در دیگر کشورها هستند خود در شهرای خود حقوق بشر را رعایت نمی‌کنند.

وی با تبریک نیمه شعبان و همچنین با اشاره به روز مستضعفان عنوان کرد: انقلاب اسلامی با حمایت از مستضعفان عالم هسته‌های مقاومت را برای مقابله با مستکیران تشکیل داده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال نابودی انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: استکبار از هر روشی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند که لطف خداوند و همچنین تدابیر رهبر معظم انقلاب نقشه شوم دشمنان را خنثی کرده است.

وی با اشاره به امنیت مثال زدنی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: این امنیت به برکت نیروهای نظامی و انتظامی به دست آمده است که در این راستا تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) غیرقابل انکار است که تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه شناخت دشمن نیاز امروز جامعه است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اکنون نیز در جنگ با دشمن قرار داریم باید در این راستا هیچ گاه از دشمن غافل نشویم.

وی به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: سپاه همواره در خط مقدم مبارزه با دشمن قرار دارد و همین موضوع سبب شده تا دشمن از این نیرویی که عرصه برای حضور آمریکا در منطقه تنگ کرده خشمگین شده و آن را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه تلاش نیروهای نظامی همچون سپاه و ارتش را در کمک به سیل زدگان قابل تمجید دانست و تاکید کرد: نیروهای مسلح با تمام توان خود مشغول خدمت رسانی به سیل زدگان هستند.

وی با اشاره به شعار سال یعنی رونق تولید تحقق این امر مهم را وظیفه تمام آحاد جامعه دانست و تصریح کرد: توجه به تولید داخل، جلوگیری از ورود قاچاق به کشور، افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل و نظارت بر بازار از جمله مواردی است که باید برای رونق تولید مورد توجه قرار داد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر