logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۰۶۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در جشنواره غذای اکو-جاده ابریشم انجام شد؛

حضور سفرا و دیپلمات های 9 کشور جهان در زنجان/ اعطای نشان ملیله به سفرای 4 کشور

حضور-سفرا-و-دیپلمات-های-9-کشور-جهان-در-زنجان-اعطای-نشان-ملیله-به-سفرای-4-کشور

در پنجمین جشنواره غذای اکو-جاده ابریشم ،سفرا و دیپلمات های 9 کشور جهان حضور داشتند.

به گزارش موج رسا; جشنواره بین المللی غذای اکو-جاده ابریشم عصر دیروز با حضور سفرا و دیپلمات های ۹ کشور جهان، نمایندگان سازمان همکاری اقتصادی اکو،  معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور و استاندار زنجان و آشپزهای کشورهای عضو اکو و جاده ابریشم آغاز بکار کرد.

در این مراسم سفرای یونان، کرواسی، اندونزی، اتریش، قزاقستان و ترکمنستان و دیپلمات های اندونزی، ترکمنستان، ترکیه، افغانستان،تاجیکستان، عمان و نیز نمایندگان تجاری سفارت روسیه، معاونین و اعضای سازمان اکو و مدیران وزارت امور خارجه حضور داشتند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار زنجان  و مدیران استانی همراه با اساتید و دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین از دیگر مهمانان این رویداد غذایی بین المللی بودند. 

در پنجمین جشنواره بین المللی غذای اکو-جاده ابریشم آشپزهای کشورهای عضو اکو و جاده ابریشم طی ۴ روز به طبخ غذاهای بومی و منطقه ای خود خواهند پرداخت .

گفتنی است: این جشنواره ۲۹ فروردین الی ۱ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی زنجان-کاسپین در حال برگزاری است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور در آئین آغازین پنجمین جشمواره بین المللی غذای اکو -جاده ابریشم،اظهار داشت:پنجمین جشنواره بین المللی غذای اکو-جاده ابریشم  بیانگر عزم استان زنجان است تا جایگاه ویژه ای را در عرصه گردشری ایفا کند.

وی افزود: جای تعجب نیست که مقامات عالی رتبه استان را با این عزم در این برنامه می بینیم. و با این عزم و اراده گردشگری می توان بعنوان موتور توسعه این استان زرخیز باشد. 

گفتنی است،نشان ملیله به سفرای کشورهای اندونزی، اتریش، یونان، قزاقستان و معاون دبیرکل اکو اهدا شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر