logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۰۶۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان:

ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی است/ آماده مقابله همه جانبه با هر نوع تهدیدی هستیم

ارتش-جمهوری-اسلامی-ایران-در-اوج-آمادگی-است-آماده-مقابله-همه-جانبه-با-هر-نوع-تهدیدی-هستیم-

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان با اشاره به آمادگی کامل ارتش اشاره و بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی کامل بوده و دوشادوش نیروهای مسلح پاسخ هر گونه تهدیدی از سوی دشمنان را با تمام اقتدار می‌دهد.

به گزارش موج رسا; امیر سرتیپ علی مظهری امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح (به مناسبت روز ارتش) استان زنجان با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح اظهار کرد: ارتش استان زنجان نیز امروز آمادگی کامل قرار دارد.

وی تصریح کرد: به ملت شریف ایران این اطمینان را می‌دهیم که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه ارتش با تمام اقتدار و توانایی کامل در دفاع از تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی ایران را دارد.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج آمادگی است تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران دوشادوش سایر نیروهای مسلح هر گونه تهدیدی را با قدرت و توان کامل پاسخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه نام‌گذاری روز ارتش از سوی رهبر کبیر انقلاب زمینه اقتدار بیش از پیش این نیرو را فراهم کرده است، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های پس از انقلاب همواره به پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی پرداخته است.

امیر سرتیپ علی مظهری با اشاره به حضور ارتش جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از مرزهای ایران اسلامی بیان کرد: ارتش در این سال‌ها، شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر