logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۰۶۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

بخش زیادی از بدهی‌های روغن نباتی جهان به کارگران و تامین اجتماعی پرداخت شد/ مشکل اصلی روغن جهان اکنون نبود مواد اولیه است

بخش-زیادی-از-بدهی‌های-روغن-نباتی-جهان-به-کارگران-و-تامین-اجتماعی-پرداخت-شد-مشکل-اصلی-روغن-جهان-اکنون-نبود-مواد-اولیه-است

معاون اقتصادی استاندار زنجان گفت: بخش زیادی از مطالبات کارگران و تامین اجتماعی از روغن نباتی جهان پرداخت شده است.

فرامرز نیک‌سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه تعهدات مدیریت کارخانه روغن نباتی جهان در خصوص پرداخت معوقات حقوق کارگران تا 90 درصد محقق شده است، اظهار کرد: پرداختها به تامین اجتماعی نیز با همکاری مدیریت کارخانه و تامین اجتماعی پیش رفته است.

وی با بیان اینکه متاسفانه به دلیل نداشتن مواد اولیه یعنی روغن خام این کارخانه با مشکلاتی مواجه است، ابراز کرد: با ورود استاندار زنجان و پیگیری‌هایی که ما انجام دادیم از شرکت بازرگانی دولتی سهمیه‌ای را برای این کارخانه گرفتیم.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه قرار است 1500 تن روغن خام به این کارخانه در یک مرحله اختصاص یابد، عنوان کرد: شرکت بازرگانی دولتی به بدهی این کارخانه سنوات و سالیان گذشته این کارخانه یعنی در زمان مالک قبلی اشاره داشته که باید تسویه شود.

وی با بیان اینکه کارخانه روغن نباتی جهان تاکنون نتوانسته سهمیه را دریافت کند، گفت: ما در حال رایزنی هستیم تا هرچه زودتر این مواد اولیه در اختیار کارخانه قرار گیرد تا تولید را آغاز کند.

نیک‌سرشت با اشاره به اینکه مالک این کارخانه به دنبال استفاده از ظرفیت‌های خود برای افزایش درآمدها و ادامه فعالیت روغن جهان است، افزود: به دنبال این هستیم تا مشکلات این کارخانه را با پیگیری‌هایی در سطح ملی حل کنیم.

وی با بیان اینکه به نظرم این کارخانه تولید زیادی انجام نمی‌دهد خاطرنشان کرد: اکنون اگر این کارخانه تولیدی هم داشته باشد با مواد خام قبلی و بسیار محدود خود این کار را انجام  می‌دهد.

معاون اقتصادی استاندار زنجان اظهار کرد: برای برگشت این کارخانه به حالت عادی باید هرچه سریع‌تر مواد اولیه در اختیار کارخانه قرار گیرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر