logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۰۶۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه پدافند غیرعامل استان زنجان مطرح شد؛

مصون‌ سازی زیرساخت‌ ها، موجب بهبود مدیریت در شرایط بحران می شود/ ایجاد شکاف در بین مردم و مسئولان هدف دشمن در سیل اخیر

مصون‌-سازی-زیرساخت‌-ها،-موجب-بهبود-مدیریت-در-شرایط-بحران-می-شود-ایجاد-شکاف-در-بین-مردم-و-مسئولان-هدف-دشمن-در-سیل-اخیر

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل گفت: در سطح کشور و استان ‌ها باید موضوع مصون‌ سازی زیرساخت‌ها به منظور امکان مدیریت شرایط به هنگام بحران را انجام دهند.

به گزارش موج رسا; سردار غلامعلی حیدری ظهر امروز در شورای پدافند غیر عامل استان زنجان،اظهار داشت: پدافند غیر عامل موضوعی است که باید در شرایط کنونی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پدافند غیر عامل راهمکاری برای تقویت خود برای مقابله با تهدیدات دشمنان محسوب می شود، افزود:

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: پدافند دارای دو وجه عامل و غیر عامل است که پدافند غیر عامل به عنوان دفاع غیر مسلحانه و دفاعی از سوی عموم مردم شناخته شده است.

حیدری امنیت را یکی از راهکارهای رسیدن به توسعه پایدار عنوان کرد و گفت: پایدارسازی و ایمن‌ سازی برای تحقق امنیت ضروری است.

وی تهدیدات توسط دشمنان را سه نوع سخت، نیمه سخت و نرم عنوان کرد و بیان داشت:باید همواره مراقب توطئه های دشمنان در جنگ های مختلف بود.

این مسئول با بیان اینکه در جنگ نرم دشمن به دنبال تحت الشعاع قرار دادن اقتصاد، فرهنگ، اجتماع و فضای سایبری است، ادامه داد: دشمن از این جنگ در حوزه های مختلف برای بر هم زدن نظم و امنیت استفاده می کند.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به وقوع سیل در نوروز امسال، بیان داشت: در این نوع حوادث دشمن از شرایط استفاده و بین مردم و دولت شکاف ایجاد می کند.

حیدری گفت: شورای پدافند غیر عامل در کشور و استان‌ ها باید راهبردهای دشمن را شناسایی و نسبت به خنثی ‌سازی آن اقدام کند.

وی زیرساخت ‌های کشور را آبشاری دانست و افزود: همین موضوع موجب شده مصون ‌سازی زیرساخت‌ ها در هنگام بروز حوادث به سختی انجام شود.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل ادامه داد: امروز رسانه‌ ها وسیله مناسبی برای بر هم زدن نظم و امنیت در کشور و عاملی برای ایجاد ناامنی محسوب می شوند.

حیدری افزود:  دشمن با استفاده از رسانه های مختلف سعی در فریب افکار عمومی و ایجاد هرج و مرج در کشورهای مقصد را دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر