logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۰۶۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج ورزشکاران استان زنجان:

کمک‌های خانواده ورزش و جوانان استان زنجان روز شنبه به دست سیل‌زدگان می‌رسد/ ورزشکار زنجانی مدال جهانی خود را به سیل‌زدگان اهدا کرد

کمک‌های-خانواده-ورزش-و-جوانان-استان-زنجان-روز-شنبه-به-دست-سیل‌زدگان-می‌رسد-ورزشکار-زنجانی-مدال-جهانی-خود-را-به-سیل‌زدگان-اهدا-کرد

رئیس بسیج ورزشکاران استان زنجان گفت: کمک‌های خانواده ورزش و جوانان استان زنجان روز شنبه به دست سیل‌زدگان می‌رسد.

طیب امیری در گفت‌وگو با خبرنگار مموج رسا; با اشاره به کمک خانواده ورزش و جوانان استان زنجان به سیل زدگان اظهار کرد: طی روزهای گذشته کمک هایی از طرف اهالی ورزش و جوانان استان زنجان به مردم مناطق سیل زده انجام شده  است.

وی با اشاره به مشارکت خوب ورزشکاران و مربیان استان در این کار خداپسندانه عنوان کرد: این کمکها جمع آوری شده و به زودی به دست مردم مناطق سیل زده می‌رسد.

رئیس بسیج ورزشکاران استان زنجان با بیان اینکه بیش از 350 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی از طرف خانواده ورزش و جوانان استان به مناطق سیل زده کمک شده است، خاطرنشان کرد: این کمکها روز شنبه به ماطق سیل زده منتقل خواهد شد.

وی بیان کرد: علاوه بر این کمکها رقیه شجاعی مدال برنز جهانی خود را به همراه 100 یورو به مردم مناطق سیل زده اهدا کرد.

امیری با اشاره به اینکه ورزشکاران زنجانی نشان دادند که در کنار مردم سیل زده هستند، تصریح کرد: بیشتر چهره های نام آشنای ورزش زنجان در این کار خیز مشارکت داشتند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر