logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۰۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان:

توجه به جوانان ضامن سلامت جامعه است

توجه-به-جوانان-ضامن-سلامت-جامعه-است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با بیان اینکه جوانان نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و پس از آن نیز در حوزه‌های مختلف آموزشی، بهداشتی و مشاغل متعدد نقش‌ آفرینی کردند، گفت: توجه به جوانان و رشد و اعتلای آنها ضامن سلامت خانواده و در نتیجه سلامت جامعه است.

مسیح الله سلطانی در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; با بیان اینکه توجه به جوانان و رشد و اعتلای آنها ضامن سلامت خانواده و در نتیجه سلامت جامعه است، اظهار کرد: واژه جوان منعکس کننده بالندگی، نشاط، شادابی و امید در جامعه است.

وی با بیان اینکه جوانان برای ارتقای سلامت جامعه باید بیشتر مورد قرار گیرند، افزود: جوانی مهمترین و حساس ترین دوره زندگی است که در سرنوشت فرد و جامعه تأثیر گذار است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با بیان اینکه جوانان در سازمان‌ های مردم ‌نهاد نقش مهمی ایفا می‌کنند و کمتر تشکلی بدون حضور جوانان به چشم می‌خورد، بیان کرد:  ۲۷۷ سمن فعال در استان زنجان فعالیت می‌کنند.

سلطانی به رشد و کمال جوانان که به نوعی سرمایه‌گذاری برای تضمین سلامت جامعه است، تأکید کرد و تصریح کرد: بین مردم و سمن‌ها شکاف احساس می‌شد که خوشبختانه مرتفع شد.

وی با بیان اینکه جوانان نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و پس از آن نیز در حوزه‌های مختلف آموزشی، بهداشتی و مشاغل متعدد نقش‌ آفرینی کردند، اظهار داشت: دولت معتقد است، بخشی از امور باید به خود مردم و به خصوص جوانان سپرده شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با بیان اینکه با تربیت نسلی آگاه و فرهیخته می‌توان تحول ایجاد کرد تا مسئولیت ‌ها از نسلی به نسل دیگر منتقل شود، گفت: جوانان آینده سازان آینده کشور هستند.

سلطانی با بیان اینکه ۶۰ تشکل مردم نهاد در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در استان فعالیت می کنند، افزود: داشت: در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی  18 دستگاه موظف به انجام وظیفه شده اند که برنامه ریزی های لازم نیز برای اقدامات هریک از دستگاه ها فراهم شده است.

انتهای پیام/پ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر