logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۰۶۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان خبرداد

آغاز به کار طرح سیل مهربانی همکلاسی ها در زنجان/ مایحتاج آموزشی دانش آموزان سیل زده تامین می شود

آغاز-به-کار-طرح-سیل-مهربانی-همکلاسی-ها-در-زنجان-مایحتاج-آموزشی-دانش-آموزان-سیل-زده-تامین-می-شود

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان گفت: طرح سیل مهربانی همکلاسی ها برای کمک به مناطق سیل زده کشور با شعار هر مدرسه یک پایگاه همدلی در استان زنجان کلید خورد.

هادی توفیقی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ،با اشاره به پویش ملی حمایت دانش آموزان از مناطق سیل زده، اظهارداشت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی، تلاش، ایثار و مشارکت جویی در بین دانش آموزان به مدت یک هفته برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور امروز در زنجان آغاز به کار کرد، بیان داشت: همدلی و همراهی با دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از سیل اخیر و انسجام بخشی هدایای نقدی و غیر نقدی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در مدارس از دیگر اهداف این طرح محسوب می شود.

این مسئول بیان داشت: این طرح به منظور تامین مایحتاج آموزشی و بازسازی مناطق سیل زده اجرایی می شود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان با بیان اینکه هر مدرسه پایگاه همدلی شعار این طرح محسوب می شود، افزود: این طرح به مدت یک هفته برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان برای سیل زدگان برگزار می شود.

توفیقی با اشاره به اینکه در قالب این طرح کمک های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان جمع آوری می شود، ادامه دارد،تامین لوازم التحریر دانش آموزان سیل زده از دیگر اهداف این طرح است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر