logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۰۶۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

طرح جهاد همبستگی ملی اقدام منحصربفردی برای بازسازی مناطق سیل‌زده است/ هم‌افزایی بسیج و مساجد نتایج مبارکی در پی خواهد داشت

طرح-جهاد-همبستگی-ملی-اقدام-منحصربفردی-برای-بازسازی-مناطق-سیل‌زده-است-هم‌افزایی-بسیج-و-مساجد-نتایج-مبارکی-در-پی-خواهد-داشت

معاون عمرانی استاندار زنجان با تاکید بر جایگاه مردمی بسیج گفت: طرح جهاد همبستگی ملی اقدام منحصربفردی برای بازسازی مناطق سیل‌زده است.

مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به طرح جهاد همستگی ملی اظهار کرد: این طرح در صورت اجرا طرح بسیار خوبی برای بازسازی مناطق سیل زده خواهد بود.

وی با بیان اینکه ساخت هر خانه توسط یک مسجد به ارتقای جایگاه مسجد نیز می‌انجامد، ابراز کرد: به نظرم فعالیت‌های مسجد با اجرای این طرح احیا خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه نتیجه اجرای این طرح برای بازسازی مناطق سیل زده بسیار خوب خواهد بود، عنوان کرد: اگر هر مسجد یک خانه برای سیل زدگان بسازد کل مناطق سیل زده بازسازی خواهند شد که این اقدام در نوع خود منحصر بفرد خواهد بود.

وی با بیان اینکه هم افزایی بین مساجد و بسیج به اقدامات خوبی منجر خواهد شد، خاطرنشان کرد: این یک اقدام مبارکی است که بسیج و مساجد در کنار یکدیگر  برای بازسازی مناطق سیل زده تلاش می‌کنند.

سلطانی با اشاره به اینکه هم افزایی بسیج و مساجد امکان موفقیت این طرح را بالا می‌برد، تصریح کرد: این طرح باید مورد حمایت قرار گیرد چرا که در صورت اجرایی  شدن برکات فراوانی را به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد:  بسیج از  روزهای ابتدایی سیل در کنار مردم سیل زده بوده و به طور یقین اجرای این طرح خود نیز نشان از مردمی بودن بسیج دارد که تمام ظرفیتها را به صحنه می‌کشد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر