logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۰۶۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان مطرح کرد؛

مشارکت جدی بازاریان و کسبه زنجان در طرح جهاد همبستگی ملی/دولت و دستگاه های اجرایی تا حل نهایی مشکلات پای کار باشند

مشارکت-جدی-بازاریان-و-کسبه-زنجان-در-طرح-جهاد-همبستگی-ملی-دولت-و-دستگاه-های-اجرایی-تا-حل-نهایی-مشکلات-پای-کار-باشند

رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: بازاریان و کسبه زنجان همواره در صحنه بوده و در طرح جهاد همبستگی ملی نیز مشارکت جدی خواهند داشت.

سید محمود موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی ملی، اظهار داشت: در سال گذشته نیز طرح یک کاسب،یک دانش آموز در سطح کشور برگزار شد که نتایج مطلوبی داشت.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح همه کسبه های استان زنجان با وجود اینکه برخی از کسبه ها حتی نمی خواستند نامش آورده شود، شرکت کردند، افزود: در این طرح کسبه ها دانش آموزان بی بضاعت را حمایت و پشتبیانی کردند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان خاطرنشان کرد: کسبه ها و بازاریان همواره در صحنه هستند به طوری که بازاریان و کسبه های استان زنجان قبل از اینکه کسی پای کار آمده باشد، برای کمک به سیل زدگان در تعصیلات عید مشارکت کردند.

موسوی خاطرنشان کرد: همچنین اتحادیه نانوایان استان زنجان 50 هزار قرص نان به مناطق سیل زده ارسال کرد و حتی برخی از کسبه ها کمک های غیر نقدی خود را با خودروی شخصی به مناطق سیل زده برده و توزیع کردند.

وی با بیان اینکه این طرح موجب همبستگی ملی می شود، افزود: کسانی که وظیفه ای نداشتند بیشتر از کسانی که وظیفه داشتند برای کمک به سیل زدگان به صحنه آمدند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه حال سیل زدگان همانند بیماری است که تنها زخم بسته می شود اما هنوز مشکلات ادامه دارد، گفت: مردم، دولت و دستگاه های اجرایی باید تا حل نهایی مشکلات پای کار باشند.

موسوی افزود: یک روستایی درآمدی جز از طریق نگهداری دام و کشاورزی ندارد که با سیل از بین رفته است و باید کمک رسانی ها به ویژه در حوزه ساخت و ساز و بازسازی ادامه یابد.

وی گفت: همه آرزو دارند که به سیل زدگان کمک کنند اما باید به نحو شایسته ای کمک رسانی ها توزیع شود.

این مسئول با بیان اینکه بسیج و سپاه حق بزرگی بر گردن کشور دارند،افزود: اما گاهی مورد کم لطفی برخی ها قرار می گیرند، در این حوادث باید همه پای کار باشند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر