logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۰۶۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان خبرداد

برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر/ بیش از 10 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک در زنجان کشف شد

برخورد-قاطع-پلیس-با-قاچاقچیان-مواد-مخدر-بیش-از-10-کيلوگرم-مواد-مخدر-از-نوع-ترياک-در-زنجان-کشف-شد

جانشين فرمانده انتظامي استان از کشف بیش از 10 کيلوگرم ترياک در يک عمليات پليسي و دستگيري 3 نفر قاچاقچي توزیع کننده خبرداد.

جعفر كردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در پي تلاش‌هاي اطلاعاتي انجام شده، یک باند از قاچاقچيان مواد مخدر که با شيوه‌هاي گوناگون اقدام به انتقال مواد مخدر از استانهاي مرکزی به زنجان مي‌کردند شناسايي شدند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات صورت گرفته مشخص شد توسط این افراد يک محموله مواد مخدر از استانهاي مرکزی کشور بارگيري و در حال انتقال به استان زنجان هستند که ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در يک عمليات ضربتي و هوشمندانه در اتوبان زنجان- قزوین دو دستگاه سواری پراید حامل مواد مخدر را شناسايي و آن را متوقف کردند.

وی عنوان کرد: در بازرسی به عمل آمده از خودروها بیش از 10 کيلوگرم تریاک کشف شد و 3 نفر اعضای این باند دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

كردلو در پايان بيان کرد: بي‌شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت‌هاي پليس مي‌تواند گام موثري در برخورد با  قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد. 

وی خاطر نشان کرد: شهروندان زنجانی همکاری خوبی در این زمینه با پلیس دارند و این موضوع برای پلیس بسیار اهمیت دارد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر