logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۰۵۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
احمدی در گفت‌وگو با موج رسا:

آغاز رایزنی 2 کمیسیون تخصصی مجلس در رفع نواقصات قانون برای رونق تولید/ دولت درخواست‌هایش برای رونق تولید را به مجلس ارائه دهد

آغاز-رایزنی-2-کمیسیون-تخصصی-مجلس-در-رفع-نواقصات-قانون-برای-رونق-تولید-دولت-درخواست‌هایش-برای-رونق-تولید-را-به-مجلس-ارائه-دهد

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس از رایزنی 2 کمیسیون تخصصی مجلس یعنی حمایت از تولید و صنایع و معادن در رفع نواقصات قانون برای رونق تولید خبر داد.

فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقداماتی که باید در راستای رونق تولید انجام داد، اظهار کرد: رونق تولید به معنای رونق اقتصاد کشور است و به طور طبیعی باید دید با توجه به شرایط ویژه‌ای که کشور دارد چه اقدامات اساسی را می‌توان انجام داد.

وی با بیان اینکه مجلس تا حد توان خود حمایت‌های قانونی را از رونق تولید انجام خواهد داد، ابراز کرد: رونق تولید بیشتر به اقدامات دولت برمی‌‎گردد که باید در این راستا انجام دهد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما در حوزه قانونگذاری کمک‌های لازم را انجام خواهیم داد، افزود: دولت هر کمکی که برای رونق تولید بخواهد حاضریم نهایت همکاری را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید منتظر اقدامات دولت برای رونق تولید باشیم، عنوان کرد: کمیسیون حمایت از تولید و کمیسیون صنایع با انجام رایزنی دنبال این هستند تا اگر ایرادات و نواقصی در قوانین وجود را برطرف کنند.

احمدی با تاکید بر اینکه برای رونق تولید باید فضای کسب و کار را رونق دهیم، خاطرنشان کرد: شرایط اقتصادی کشور و فضای کسب و کار با به سمتی حرکت کند که ما شاهد رونق تولید باشیم.

وی با اشاره به اینکه سیل اخیر در برخی از استانها سبب شده تا مسئولان درگیر حوادث باشند، بیان کرد: باید در فرصت مناسب برنامه دولت برای رونق تولید به صورت شفاف ارائه شود و قدمهای اساسی را در این حوزه بردارند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما اعتقاد داریم رونق تولید چندان به وضع قوانین جدید نیاز ندارد، اظهار کرد: ما به قانون زدایی و برداشتن موانع از پیش پای تولید کشور نیاز داریم یعنی برخی از ضوابط و بروکراسی‌های اداری غیرضرور را باید از پیش پای تولید برداریم.

وی با بیان اینکه اگر رونق تولید قانون جدیدی بخواهد آماده تصویب آن هستیم، گفت: باید گفت که برخی از ظرفیت‌های قانونی هم هستند که تا به حال استفاده نشده و مغفول مانده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر