logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۰۵۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

ایجاد طرح تاسیسات فاضلاب در 5 شهر در استان زنجان/ 7 هزار انشعاب در زنجان به شبکه فاضلاب متصل شد

ایجاد-طرح-تاسیسات-فاضلاب-در-5-شهر-در-استان-زنجان-7-هزار-انشعاب-در-زنجان-به-شبکه-فاضلاب-متصل-شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اجرای طرح شبکه فاضلاب در 5 شهر استان زنجان گفت: 7 هزار انشعاب در زنجان به شبکه فاضلاب متصل شد.

علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به واگذاری بیش از 8 هزار اشتراک آب به شهروندان استان زنجان اظهار کرد: این شرکت با توسعه خدمات خود توانست بیش از 8 هزار واحد اشتراک آب به شهروندان استان زنجان واگذار کند که به این ترتیب تعداد کل مشترکین این شرکت در سال 97 به بیش از 280 هزار واحد اشتراک رسید.

وی اظهار کرد: علاوه بر 8 هزار و 740 واحد اشتراک آب بیش از 7 هزار واحد اشتراک فاضلاب نیز در استان زنجان واگذار شده است که این عدد نسبت به سال‌های گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: با اقدامات انجام شده در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ، در سال 97 تعداد مشترکین آب نسبت به سال 96 بیش از 7 درصد و تعداد آحاد فاضلاب واگذار شده 100 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: یکی از راهبردهای شرکت آبفای استان زنجان در برنامه‌های توسعه ای تدوین شده برای این شرکت‌، گسترش بخش خدمات فاضلاب است تا شهروندان استان زنجان بتوانند از خدمات این حوزه نیز در حد مطلوب و با فراگیری بیشتری برخوردار شوند.

جزء قاسمی خاطر نشان کرد: در حوزه فاضلاب شهرهای استان زنجان 5 طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب در شهرهای زنجان‌، خرمدره‌، دندی‌، زرین آباد و ارمغانخانه برای توسعه تاسیسات و تجهیزات فاضلاب در دستور کار قرار دارد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر