logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۰۵۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

کشف کالای قاچاق میلیاردی توسط پلیس زنجان/ افزایش مقابله با قاچاق کالا به منظور تحقق رونق تولید در استان زنجان

کشف-کالای-قاچاق-میلیاردی-توسط-پلیس-زنجان-افزایش-مقابله-با-قاچاق-کالا-به-منظور-تحقق-رونق-تولید-در-استان-زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تشدید مقابله با قاچاق کالا در استان زنجان به منظور تحقق رونق تولید گفت: در این راستا دو محموله به ارزش 3 میلیارد ریال در زنجان کشف و ضبط شد.

سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش نظارت و کنترل خودروهای در ایست بازرسیها اظهار کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و حمايت از توليدات داخلي ماموران انتظامی شهرستان خدابنده حین کنترل خودروهای عبوری موفق شدند یک دستگاه سواری پراید را در محور "بیجار- قیدار" شناسايي كنند.

وي تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی، خودرو را متوقف و در بازرسي از آن بیش از 6 هزار انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق را كشف كردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقريبي كالاهاي كشف شده بيش از یک ميليارد ريال برآورد شده است، گفت: متهم دستگير شده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

وی در ادامه همچنین از کشف محموله ميلياردي سيگار قاچاق در زنجان خبرداد و افزود: 251 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق نیز به ارزش بيش از 2 ميليارد ريال توسط پليس آگاهي این شهرستان کشف شد.

سردار جهانبخش عنوان کرد: ماموران پليس آگاهي شهرستان خدابنده در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و حمايت از توليدات داخلي موفق شدند يك دستگاه سواري سمند حامل كالاي قاچاق را در حوزه قيدار- بيجار شناسايي كنند.

وي افزود: ماموران خودرو را متوقف و در بازرسي از آن بیش از 251 هزار و200 نخ انواع سيگار خارجي قاچاق را كشف كردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقريبي كالاهاي كشف شده بيش از 2 ميليارد ريال برآورد شده است، گفت‌: متهم دستگير شده تحويل مراجع قضائي شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر