logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۰۵۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان:

تشکل ها، بهترین بستر برای فعالیت های دانشجویی/آغاز موج دوم فعالیت های دانشگاه آزاد برای خدمات رسانی به مناطق سیل زده

تشکل-ها،-بهترین-بستر-برای-فعالیت-های-دانشجویی-آغاز-موج-دوم-فعالیت-های-دانشگاه-آزاد-برای-خدمات-رسانی-به-مناطق-سیل-زده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: تشکل های دانشجویی بهترین بستر برای فعالیت محسوب می شوند که باید از ظرفیت های این تشکل ها استفاده شود.

علیرضا فیروز فر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دانشگاه با دانشجو زنده است و اصلی ترین حرکت دانشجو هم جریان سازی است.

وی با بیان اینکه جریان سازی نیازمند فعالیت تشکل های دانشجویی است، افزود: از تمامی حرکت های دانشجویی استقبال می کنیم.

این مسئول بیان داشت: حرکت هایی که در ماه های اخیر صورت گرفت بیانگر آن است،دانشجو باید آرمان گرایی خود را حفظ کرده و مطالبه گر باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: تشکل های دانشجویی بهترین بستر برای فعالیت محسوب می شوند که باید از ظرفیت های این تشکل ها استفاده شود.

فیروز فر از فعالیت 11 کانون فعال دانشجویی خبرداد و گفت: سه تشکل دانشجویی فعال و بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه کمک به آسیب دیدگان حادثه سیل در نقاط مختلف کشور،دانشگاه آزاد اسلامی فعال ظاهر شد و این فعالیت ها هم ادامه دارد.

این مسئول با اشاره به فعالیت کانون امام حسن در جمع آوری کمک ها به سیل زدگان، افزود: گروه های جهادی این دانشگاه جزو اولین گروه های جهادی بودند که در استان لرستان استقرار یافته و به کمک آسیب دیدگان با تجهیزات کامل رفتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: گروه های جهادی دیگر هم آماده اعزام هستند و ستاد تجمیعی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان متشکل از اساتید و کارکنان تشکیل شده است.

فیروز فر از آغاز موج دوم فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برای خدمات رسانی به مناطق سیل زده خبرداد و بیان داشت: دانشجویان با هلال احمر استان همکاری صمیمانه ای داشتند و کمک های نقدی و غیر نقدی توسط دانشگاه آزاد جمع آوی و در اختیار هلال احمر زنجان قرار گرفت.

وی با اشاره به کمک های نقدی و غیر نقدی اساتید و کارکنان این دانشگاه در استان زنجان به سیل زدگان، تصریح کرد: محموله اول به استان گلستان ارسال شد و در اختیار واحد گرگان برای توزیع قرار گرفت.

این مسئول افزود: محموله دوم همراه با گروه های جهادی به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد و در بین سیل زدگان توزیع شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به ادامه فعالیت ها برای جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان، افزود: یک روز از حقوق فروردین ماه پرسنل دانشگاه آزاد واحد زنجان به صورت داوطلبانه به سیل زدگان اهدا شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر