logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۰۵۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دادستان عمومی و انقلاب زنجان:

اقدام ترامپ، سپاه را عزیزتر و سبب تجلی دوباره وحدت ایرانیان شد

اقدام-ترامپ،-سپاه-را-عزیزتر-و-سبب-تجلی-دوباره-وحدت-ایرانیان-شد

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدام ترامپ، سپاه را عزیزتر و باعث تجلی دوباره وحدت ایرانیان شد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسن مظفری دادستان مرکز استان زنجان در جلسه نشست قضایی که با حضور سرهنگ پاسدار الماسی و قضات دادسرا برگزار گردید ضمن تبریک مناسبت ها و اعیاد شعبانیه و روز پاسدار وجانباز ، با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ترامپ با این اقدام نابخردانه ، موجب افزایش محبوبیت سپاه و همینطور افزایش وحدت در بین مردم و مسئولین گردید و حمایت همه جانبه مردم شریف و تمامی مسئولین از جناحها و سلایق سیاسی مختلف از سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران مشت محکمی بود بر یاوه گویی های آمریکا و اذناب منطقه‌ای اش بود.

دادستان زنجان در راستای تمجید از حماسه آفرینی ها و تلاش سپاهیان افزود: وجود سپاه پاسداران و سایر نیروهای نظامی و انتظامی در کشور باعث برقراری امنیت پایدار شده و ما همواره قدردان زحمات دلاوران سپاهی هستیم.

مظفری خاطر نشان کرد: عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد . ترامپ با این اقدام کوته فکرانه ی خود عضمت هیبت ، قدرت و آرمان ظلم ستیزی نیرو های سپاهی را به جهانیان دوباره نشان داد.

 وی تأکید کرد: مردم ولایی و انقلابی ایران همیشه در مواقع حساس تجلی وحدت و مودت بوده اند و با رفتار خود نشان داده اند که دوستدار نظام هستند و حال وظیفه مسئولین است که برای رفع مشکلات آنها ، اقدام و تلاش جهادی نمایند.

در ادامه نشست مهمان جلسه سرهنگ بازنشسته الماسی (فرمانده اسبق سپاه ناحیه زنجان) با خاطره گویی از رشادت ها و ایثارگری‌های جوانان ایران زمین در عملیات‌های مختلف اعم از کربلای 5 و والفجر 8 بخشی از جان فشانی های شهدا، ایثارگران و جانبازان را بازگو کردند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر