logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۰۵۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

هیچ ارگانی در تاریخ کشور به اندازه سپاه به کشور خدمت نکرده است/ اقدام خصمانه آمریکا به خاطر شناخت آنها از اقتدار سپاه است

هیچ-ارگانی-در-تاریخ-کشور-به-اندازه-سپاه-به-کشور-خدمت-نکرده-است-اقدام-خصمانه-آمریکا-به-خاطر-شناخت-آنها-از-اقتدار-سپاه-است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه گفت: این اقدام به خاطر شناخت آنها از اقتدار سپاه است.

فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: آمریکایی‌ها تا به امروز سپاه را تحریم کرده‌ نشان داده بودند که دشمنی‌شان با سپاه ریشه‌ای است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌دانند که سپاه مولود انقلاب است، ابراز کرد: اقدام خصمانه دولت آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه طبیعی است چرا که آنها فهمیده‌اند که سپاه محبوب ملت و پاسدار واقعی انقلاب است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما نیازمند مقاومت، انسجام، یکپارچگی و تدبیر در مقابل دشمن هستیم، خاطرنشان کرد: ما هیچ راهی جز مقاومت نداریم و باید پیروزمندانه از این مقاومت بیرون بیاییم.

وی با بیان اینکه در تاریخ کشور ما هیچ ارگان یا نهادی به اندازه سپاه به کشور خدمت نکرده است، گفت: دشمن سپاه را خوب شناخته و به خاطر این دست به چنین اقدامات خصمانه‌ای می‌زند اما باید بدانند که همه اینها به ضرر خودشان تمام خواهد شد.

احمدی با اشاره به خدمت‌رسانی سپاه در مناطق سیل زده کشور تصریح کرد: دشمن به این دلیل سپاه را نشانه رفته که خدمات شایسته این نهاد انقلابی را می‌بیند و می‌دانند که سپاه بازوی انقلاب است.

وی با بیان اینکه سپاه هیچ وقت کشور را رها و تنها نگذاشته است، ادامه داد: انقلاب برای ادامه راهش به پشتیبانی سپاه پاسداران نیاز دارد و مردم نیز در کنار سپاه بوده و با جان دل از آن حمایت می‌کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سپاه با وجود تحریمهای گوناگون به این اقتدار دست یافته است، اظهار کرد: مجلس و دولت به طور یقین اقدام متقابل در این خصوص انجام خواهند داد.

وی بیان کرد: سپاه تا به امروز راهش را به خوبی طی کرده و ما نگرانی در این زمینه نداریم اما این آمریکایی‌ها هستند که باید نگران باشند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر