logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۰۵۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اقدام آمریکا آسیبی به سپاه نمی‌زند

اقدام-آمریکا-آسیبی-به-سپاه-نمی‌زند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکا نمی‌تواند آسیبی به سپاه پاسداران وارد کند چرا که منشأ اقتدار و توانمندی آن، داخلی است نه بیرونی به همین جهت این مسئله ضرری را متوجه سپاه نمی‌کند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در واکنش به تهدید رئیس جمهور آمریکا مبنی بر قراردادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی، گفت: این اولین باری نیست که آمریکا چنین اقدامی را انجام می‌دهد و پیش از این هم نیروی قدس را به عنوان مصداق تروریسم مطرح کرده بود و همچنین در قانون «کاستا» هم سپاه پاسداران را به عنوان تروریسم مورد تحریم قرار داده بودند.

وی با بیان اینکه این اقدام آمریکا منجر به ارتقای جایگاه سپاه پاسداران در جهان و به ویژه در دل ملت‌های دنیا شد، افزود: مردم دنیا و منطقه منشأ همه بدبختی‌ها به ویژه تروریسم دولتی، مذهبی، تکفیری، بیوتروریسم و دیگر مصادیق تروریسم را آمریکا می‌دانند به همین جهت زمانی که آمریکایی‌ها سپاه را به عنوان مصداق تروریسم مطرح می‌کنند، محبوبیت و جایگاه معنوی سپاه در دنیا ارتقا می‌یابد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آمریکا با این اقدام نمی‌تواند آسیبی به سپاه پاسداران وارد کند چرا که منشأ اقتدار و توانمندی سپاه، داخلی است نه بیرونی و لذا این مسئله ضرری را متوجه سپاه پاسداران نمی‌کند.
 
ذوالنور تصریح کرد: آمریکا از سپاه پاسداران ضربه خورده است و سپاه همه آمال و آرزوهای آمریکا برای سیطره در منطقه را نقش بر آب کرده است و اگر آمریکا چنین اقدامی علیه سپاه انجام نمی‌داد، باید دچار تردید می‌شدیم.
 
وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند «اگر دشمن از شما تعریف کرد باید نسبت به حقانیتتان شک کنید اما اگر دشمن در مقابل شما قرار گرفت، بدانید که راه درستی را انتخاب کرده اید» پس این اقدام آمریکا هم نشانه حقانیت و راه درست سپاه است و قطعاً سپاه این مسیر خود را ادامه می‌دهد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حال تدوین یک طرح دوفوریتی برای مقابله با این اقدام آمریکا است و در صورتی که آمریکا این تهدید خود را عملیاتی کند، ما هم با آنان مقابل به مثل می‌کنیم.
 
منبع: مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر