logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۰۴۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در شورای اداری استان زنجان مطرح شد؛

بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی اعتماد عمومی است/ پای کار بودن مدیران زنجانی در بارشهای اخیر

بزرگترین-سرمایه-انقلاب-اسلامی-اعتماد-عمومی-است-پای-کار-بودن-مدیران-زنجانی-در-بارشهای-اخیر

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی اعتماد عمومی است که در چهل سال گذشته پیشرفت های کشور علیرغم توطئه های دشمنان همین سرمایه بوده است.

به گزارش موج رسا; آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در نخستین شورای اداری استان زنجان، با تقدیر از تلاش های صادقانه مدیران سختکوش استان زنجان،اظهار داشت: مدیران استان زنجان در قالب فعالیت های ستاد بحران استان زنجان در نوروز پای کار بودند.

وی افزود: شیرین ترین لحظات نوروز متعلق به اعضای ستاد بحران بود که باعث شد از بروز خسارت در زنجان جلوگیری شود.

امام جمعه زنجان ادامه داد: این امر نشان می دهد با تدبیر و آمادگی می توان جلوی بحران را گرفت و عمدتا مدیران، فرمانداران و بخشداران در استان پای کار بودند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان برضرورت اطلاع رسانی مطلوب اقدامات انجام شده توسط رسانه ها تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی مطلوب موجب ایجاد امید در بین مردم می شود.

آیت الله خاتمی با اشاره به تماس برخی مردم با وی در خصوص اقدامات انجام شده، گفت: این سخنان نشان می دهد که وقتی در میدان باشیم و مردم هم بببنند، اعتماد عمومی ایجاد می شود.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی اعتماد عمومی است که در چهل سال گذشته پیشرفت های کشور علیرغم توطئه های دشمنان همین سرمایه بوده است.

امام جمعه زنجان ادامه داد: جنگ روانی دشمن در این شرایط این است که دنبال مقصر بگردیم در حالی که این شرایط بیشتر به همدلی و یکرنگی  نیاز دارد تا معرفی مقصر.

وی خاطرنشان کرد: معرفی مقصر خط و خط کشی ها را افزایش داده و حضور مردم را در صحنه کمرنگ می کند که دشمن نیز به همین موضوع تاکید دارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به در صحنه بودن همه نیروهای نظامی برای کمک به آسیب دیدگان سیل، افزود: مسئولان و مردم نیز پای کار بودند و کارهای خوبی انجام شد.

آیت الله خاتمی با اشاره به راه انداری موکب های اربعین در مناطق سیل زده، گفت: در زنجان مقدمات کار انجام شده و از امروز فعالیت ها آغاز می شود.

وی افزود: سال گذشته سال سختی بود که با همت مردم و مسئولان و تاکیدات مقام معظم رهبری پشت سرگذاشتیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان رونق تولید، گفت: بر اساس آمارها اقبال مردم به استفاده از کالای ایرانی افزایش یافته است.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: در چهل سال گذشته مردم نشان داده اند ما می توانیم و قطعا در ادامه نیز می توانیم.

 وی با تبریک آغاز ماه شعبان، این ماه و ماه رمضان را فرصت طلابی عنوان کرد و گفت: پیامبر اکرم فرمود همه در ماه رمضان به میهمانی دعوت شده اید که برای شرکت در آن آدابی لازم است که ماه رجب و ماه شعبان می توان این آداب را انجام داد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر