logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۰۴۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان خبرداد

استقرار موکب های اربعین زنجان در مناطق سیل زده/مردم کمک های خود را به ستاد عتبات عالیات ارسال کنند

استقرار-موکب-های-اربعین-زنجان-در-مناطق-سیل-زده-مردم-کمک-های-خود-را-به-ستاد-عتبات-عالیات-ارسال-کنند

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان گفت:چهار موکب اربعین زنجان در مناطق سیل زده خوزستان برای خدمات رسانی مستقر می شوند.

ذبیح‌ الله بابایی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به ادامه وضعیت نامطلوب در مناطق سیل زده، موکب های اربعین استان زنجان در این مناطق خدمات رسانی می کنند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت ستاد عتبات عالیات استان زنجان  از ۱۷ فروردین‌ سال جاری،بیان داشت: در حال حاضر یک موکب از شهرستان زنجان و سه موکب از شهرستان‌ های ابهر، خرم دره و خدابنده برای حضور در استان خوزستان پیش ‌بینی ‌شده است.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان بیان داشت:موکب های  ستاد اربعین استان زنجان در استان خوزستان مستقر شده و 15 هزار غذا به صورت روزانه توزیع می کنند.

بابایی از بارگیری اولین کاروان این ستاد از امروز خبرداد و گفت: با توجه به آمادگی ستاد عتبات عالیات استان امکان افزایش این موکب ها وجود دارد.

وی از استقرار امکانات آشپزخانه ‌ای در  موکب‌ های استان زنجان خبرداد و گفت:  شهروندان نیز می توانند کمک‌ های نقدی و غیر نقدی خود را به ستاد بازسازی عتبات و عالیات ارائه دهند.

این مسئول با بیان اینکه 18 موکب استان زنجان در پیاده‌ روی اربعین از ۲۸ مهرماه تا ۱۰ آبان آماده خدمات‌ رسانی به زائرین کردند، افزود:ستاد اربعین مسئولیت سه کمیته تغذیه و پشتیبانی، اسکان و خدمات در کشور عراق را برعهده  داشت.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان با اشاره به اینکه امسال برنامه‎ ریزی خوبی برای استقرار موکب های زنجان انجام شد،ادامه داد: خدمات رسانی مطلوبی در ایام اربعین انجام شد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر