logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۰۴۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در گفت‌وگوی موج رسا با رئیس اتحادیه مرغداران زنجان مطرح شد

اما و اگرهای قیمت مرغ در زنجان/ قیمت مرغ در زنجان هنوز آزاد نشده است

اما-و-اگرهای-قیمت-مرغ-در-زنجان-قیمت-مرغ-در-زنجان-هنوز-آزاد-نشده-است

رئیس اتحادیه مرغداران زنجان با اشاره به وضعیت قیمت مرغ در زنجان گفت: قیمت مرغ در زنجان هنوز آزاد نشده و عدم توزیع مرغ 11 هزار و 500 تومانی در زنجان به معنی آزاد سازی قیمت نیست.

سید ناصر رمضانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت بازار مرغ در استان زنجان اظهار کرد: بعد از عید مرغ در زنجان با قیمت آزاد عرضه می‌شود ولی هنوز آزاد سازی قیمت در زنجان به تصویب نرسیده است.

رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ  و ماهی‌فروشان زنجان در خصوص کاهش قیمت مرغ در استان زنجان تصریح کرد: این موضوع مطرح شده ولی هنوز قطعی نشده و معلوم نیست که کی قطعی می‌شود ولی موضوع باز گرداندن قیمت مرغ به 11 هزار و 500 تومان در زنجان مطرح می‌شود.

وی در مورد قطعی شدن آزاد سازی قیمت مرغ در استان زنجان بیان کرد: بعد از عید مرغ با قیمت آزاد در بازار عرضه می‌شود ولی هنوز آزاد سازی قیمت مرغ در زنجان قطعی نشده و در جلسه‌ای که امروز در این خصوص برگزار می‌شود موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رمضانلو در خصوص حل مشکلات نهاده‌های مرغداریها عنوان کرد: در حال حال بخش عمده‌ای از نهاده‌های مرغداریها تامین شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر وضعیت بازار مرغ در استان زنجان بسیار خوب بوده و هیچ مشکلی وجود ندارد و کمبودی نیز در بازار نداریم.

رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ  و ماهی‌فروشان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان مازاد تولید داریم و در این خصوص هیچ مشکلی وجود ندارد عنوان کرد: اگر نهاده‌های مورد نیاز مرغداریها تامین شود قطعا تولید برای مرغداریها به صرفه بوده و با کاهش قیمت هم مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به قیمت تخم مرغ در استان زنجان عنوان کرد: در حال حاضر تخم مرغ در استان زنجان کیلویی با قیمت 8000 تومان توزیع می‌شود که نسبت به چند ماه گذشته یک هزار تومان با کاهش قیمت مواجه هستیم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر