logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۰۴۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان:

افزایش حجم ترافیک در بزرگراه‌های استان زنجان/ حوادث رانندگی در تعطیلات نوروز امسال 13 کشته برجا گذاشت

افزایش-حجم-ترافیک-در-بزرگراه‌های-استان-زنجان-حوادث-رانندگی-در-تعطیلات-نوروز-امسال-13-کشته-برجا-گذاشت

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه حواث فوتی در محورهای استان زنجان گفت: در تعطیلات امسال 13 نفر در اثر حوادث رانندگی در محورهای استان زنجان جان خود را از دست دادند.

عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کاهش میزان تصادفات فوتی در تعطیلات نوروز امسال اظهار کرد: امسال 13 نفر در ایام تعطیلات نوروز جان خود را از دست دادند که این میزان در سال گذشته 18 نفر بود.

وی با اشاره به اینکه عدم توجه به قانون راهنمایی و رانندگی و حرکت با سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ و به ویژه خستگی و خواب و آلودگی عامل اصلی تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان زنجان است گفت: امسال خوشبتخانه میزان تصادفات کاهش یافته ولی باز هم باید باز هم 13 فوتی در ایام تعطیلات آمار زیادی است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به وضعیت فعلی محورهای استان زنجان گفت: با توجه به پایان سفرهای نوروزی ترافیک سنگین در آزاد راه‌های استان زنجان حاکم است.

وی تصریح کرد: با توجه به‌پایان سفرهای نوروزی ترافیک سنگین در آزاد راه‌های زنجان به تبریز و زنجان به قزوین حاکم است و تردد به‌کندی انجام می‌شود.

مظفری با اشاره به اینکه محور زنجان- تهم- چورزق به دلیل ریزش کوه مسدود بود که که اقدامات پاکسازی انجام شده و تردد در آن جریان دارد.

وی بیان کرد: همچنین ترافیک نیمه سنگین در محورهای زنجان به بیجار، زنجان به دندی، زنجان به طارم حاکم بوده ولی تردد روان است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر